پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اظهارنظر جالب ژاوی در مورد قهرمان لالیگا و توپ طلا

کد خبر : 66126  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396
در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه الخلیفه قطر، ژاوی هرناندز در مورد مسائل روز فوتبال دنیا از جمله لالیگا و لیگ قهرمانان صحبت کرد.

ژاوی دو سال پیش بارسلونا را به مقصد السد قطر ترک کرد تا به 25 سال حضورش در بارسا خاتمه دهد. ژاوی به تمام افتخارات ممکن در فوتبال چه در سطح ملی و چه باشگاهی دست یافته و حالا تجربیات خود را در اختیار قطری ها می گذارد.

 

 

او در مصاحبه با آ.اس در مورد سرنوشت قهرمان لالیگا گفت:

 

« بازی رئال با سلتا را دیدم. فکر می کنم این یک پیروزی حیاتی برای آنها بود. رئال بسیار قدرتمند است و معتقدم به سختی بتوان تصور کرد که این تیم قهرمانی را برابر مالاگا از دست بدهد.

 

مالاگا البته در بهترین فرم فصل خود قرار دارد و در خانه بازی می کند ولی رئال با خط میانی قدرتمندش و بازیکنانی چون کروس، مودریچ و ایسکو که از بازی آنها بسیار خوشم می آید، می تواند قهرمانی را در مالاگا جشن بگیرد.

 

بارسا جام را در زمین مالاگا و دپورتیوو از دست داد و شکست خانگی مقابل آلاوس نیز تعیین کننده بود. برای قهرمان شدن بارسا باید معجزه ای مثل سال های 92 و 93 رخ بدهد اما بعید می دانم مالاگا مثل تنه ریف بتواند مانع قهرمانی رئال شود.»

 

 

 

 

لیگ قهرمانان:

« هر دو تیم رئال و یوونتوس قدرتمند هستند. یووه یک تیم کامل است و به خصوص در کارهای دفاعی بسیار بی نقص است و این را در دو بازی مقابل بارسا ثابت کرد. شانس برنده شدن هر دو تیم 50-50 است ولی به شخصه دوست دارم یووه قهرمان شده و توپ طلا هم به بوفون برسد. بوفون هرگز قهرمان چمپیونزلیگ نشده و امسال شایسته فتح این جام است.»

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.