پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ؛ روز یکشنبه روز وداع خواهد بود !

کد خبر : 66156  |  زمان ارسال : جمعه 29 اردیبهشت 1396
در روز یکشنبه ممکن است چند بازیکن با نیوکمپ وداع کنند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Sport ، وداع چند بازیکن با نیوکمپ نزدیک است .

 

در روز یکشنبه بارسلونا در آخرین بازی فصل خود میزبان تیم ایبار است . در این روز ممکن است روز وداع چند بازیکن تیم با ورزشگاه نیوکمپ باشد زیرا احتمال دارد در بازار تابستانی بازیکنان مهمی باشگاه بارسلونا را ترک کنند .

 

https://static.barcanews.org/images/news/139602/thumbnail/thumbs_570/1231457c-c9pbfxyaa-nvo1494607445.jpg

 

احتمال جدایی آردا توران بالا است :

 

آردا توران هافبک ترک تبار باشگاه بارسلونا از بازیکنانی است که احتمال خروج وی خیلی بالا است . آردا از لیگ های انگلیس ، چین و ترکیه پیشنهاد هایی دارد این باشگاه ها به ویژه تیم های چینی حاضر هستند که برای آردا توران مبلغ قابل توجه ای را هزینه کنند .

 

در حال حاضر توران در تیم بارسلونا به طور کامل ناپدید شده است و خیلی زیاد نیز با مصدومیت مواجه میشود . با توجه به خروج لوئیز انریکه در پایان این فصل شمارش معکوس برای خروج آردا نیز شروع خواهد کرد .

 

رافینیا و متئو به در های خروجی نزدیک هستند :

 

شمارش معکوس برای خروج بازیکنانی چون رافینیا و ژرمی متئو نیز ممکن است بعد از خروج انریکه شروع بشود . بارسا میخواهد برای فصل آینده با یک تیم فوق العاده در تمام رقابت ها شرکت کند احتمال جدایی مدافع فرانسوی خیلی بالا است .

 

قرارداد ژرمی در سال 2018 به پایان میرسد و باشگاه میخواهد مارلون سانتوس را جانشین این مدافع فرانسوی کند . با توجه به شرایط احتمال خروج بازیکنانی چون رافینیا ، دنیس سوارز ، الکس ویدال ، پاکو الکاسر و آندره گومز خیلی بالا است .

 

رافینیا از نزدیک ترین بازیکنان به لوئیز انریکه بوده است . مرد اسپانیایی اعتماد خاصی به این هافبک برزیلی داشته است ، رافینیا میداند که در فصل آینده ممکن است نتواند زیاد به میدان برود از همین رو احتمال دارد وی راهی یوونتوس بشود  .

 

 

شرایط نشان میدهد که دیدار یک شنبه شب مقابل ایبار در ورزشگاه نیوکمپ ممکن است آخرین بازی برخی از بازیکنان تیم برای باشگاه بارسلونا باشد . انتظار میرود که تابستان بسیار گرمی در انتظار بارسلونا باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.