پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

50 درصد ؛ شانس از دست رفتن قهرمانی رئال

کد خبر : 66191  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396
رئال مادرید در شرایطی به هفته آخر لالیگا رسیده است که به تنها یک تساوی برای قهرمانی در لالیگا نیاز دارد.

19 آگوست 2016 بود که لالیگا با پیروزی 6-2 بارسا بر بتیس و 0-3 رئال مادرید بر سوسیداد آغاز شد و 275 روز بعد، سرنوشت قهرمانی به بازی امشب رئال در زمین مالاگا بستگی دارد.

 

کهکشانی ها با 90 امتیاز، بالاتر از بارسای 87 امتیازی قرار دارند و در صورتی قهرمانی را از دست خواهند داد که به مالاگا ببازند و بارسا نیز در نوکمپ بتواند ایبار را شکست دهد.

 

 

در تاریخ لالیگا 35 بار اتفاق افتاده است که کار قهرمانی به روز آخر کشیده شود و تنها 6 بار تیم صدرنشین، قهرمانی را از دست داده است.

 

آخرین بار همین فصل گذشته بود که بارسا و رئال به عنوان تیم های اول و دوم و با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به یکدیگر به هفته پایانی رسیدند و بارسا با پیروزی 3-0 در زمین گرانادا قهرمان شد.

 

فصل 2009-10 نیز بارسا با 96 و رئال با 95 امتیاز به هفته پایانی رسیده بودند که آنجا نیز بارسا با برتری 4-0 بر وایادولید قهرمان شد و رئال نیز در زمین مالاگا 1-1 متوقف شد.

 

رئال اما 6 بار به عنوان صدرنشین و در شرایطی که می توانسته قهرمانی را نیز از دست بدهد، به هفته آخر لالیگا رسیده و جالب اینکه در 50 درصد مواقع یعنی سه بار، جام را از دست داده است.

 

فصول 91-92 و 92-93 برابر تنه ریف مغلوب شد تا بارسا قهرمان شود و فصل 1982-83 نیز با شکست 1-0 از والنسیا این بیلبائو بود که جام را بالای سر برد. آخرین بار رئال فصل 2006-07 بود که با امتیاز برابر و به عنوان صدرنشین در هفته پایانی، با پیروزی بر مایورکا قهرمانی را از آن خود کرد.

 

این بار چه سرنوشتی در انتظار رئال است؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.