پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات : آخرین حرکت بارسا برای جذب ستاره رئال مادرید !

کد خبر : 66195  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396
بارسا به دنبال ایسکوست

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا به شدت به دنبال هافبک ناراضی رئال مادرید است. ایسکو بازیکنی است که شرایط خوبی در رئال ندارد. بارسا به دنبال اوست هر چند خود بازیکن قبل از الکلاسیکو رگشت این موضوع را کاملا رد کرد.

 

طبق گزارش دون بالون بارسا به جذب ایسکو هافبک حال حاضر رئال مادرید علاقه مند است. جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا علاقه مند به این انتقال است و میخواهد این تابستان به این بازیکن پیشنهاد خرید خود را ارائه کند. هر چند ترک این بازیکن از رئال مادرید با توجه به اعتماد به نفس تازه ای که از مربی خود یعنی زیدان گرفته است کمی سخت خواهد بود. مسئولان بارسا این تابستان پیشنهاد نهایی خود برای این بازیکن را راهی مادرید خواهند کرد.

بارسا آماده است که دستمزد این بازیکن را به بالاترین حد بین بازیکنان اسپانیایی حال حاضر در لیست بارسا یعنی بالاتر از جرارد پیکه , بوسکتس , اینیستا  تبدیل کند. و این ها چیز های هستند که مسئولان بارسا قبلا درباره آن تصمیم گرفته اند. بارسا میداند که این انتقال چیزی فراتر از یک انتقال ساده خواهد بود. و این بازیکن میتواند در آینده جایگزین پست مسی در بارسا باشد و با این حال این باشگاه این را هم میداند که این انتقال می تواند چقدر سخت باشد. در صورت رد پیشنهاد از سوی رئال مادرید باشگاه بارسلونا میتواند تا سال 2018 منتظر بماند و سپس این بازیکن را به صورت آزاد خریداری کند.

 

گفتنی است که قرار داد ایسکو سال 2018 به پایان خواهد رسید و هنوز قرار داد او تمدید نشده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.