پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خداحافظی دو بازیکن بارسا امشب در نوکمپ با فصل 2016/17 !

کد خبر : 66196  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396
فصل برای 2 بازیکن بارسا امشب به پایان می رسد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و ایبار امشب در چهارچوب آخرین بازی لالیگا به مصاف هم میروند. از وی دیگر رئال مادرید به مصاف مالاگا می رود و اگر حتی یک تساوی در این بازی بگیرد قهرمان لالیگا خواهد شد چیزی که احتمالا پیش خواهد افتاد.

 

طبق گزارش موندو دیپوتیو بازی امشب بارسا مقابل ایبار در لالیگا علاوه بر اینکه آخرین بازی و تعیین است آخرین بازی فصل برای دو بازیکن بارسلونا نیز است . سرجی روبرتو و لوئیس سوارز در فینال کوپا دل ری به علت گرفتن کارت قرمز فینال را از دست دادند و بازی امشب آن ها آخرین بازی آن ها در این فصل خواهد بود.

 

سرجی روبرتو با 3522 دقیقه بازی  در این فصل بین بازیکنان بارسا در رده هفتم قرار دارد و از سوی دیگر بازیکن شماره 9 بارسا با 4212 در رده دوم قرار دارد. او همچنین 27 گل نیز در این فصل به ثمر رسانده است و پس از مسی بهترین گلزن بارساست.

از دست دادن سرجی روبرتو و سوارز برای فینال برای لوئیس انریکه بسیار مهم خواهد بود اما احتمالا پوشش داده خواهد شد اگر چیز جدیدی بوجود نیاید. به تازگی ماسکرانو در ناحیه عضلاتی خود دچار مشکل شده است و مشخص نیست او به فینال کوپا می رسد یا خیر و از سوی دیگر پاکو الکاسر کاملا آماده برای درخشش و تثبیت خود در این بازی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.