سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری : کنفرانس خداحافظی والورده . پاسخ به سوالی در مورد بارسلونا !

کد خبر : 66273  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 خرداد 1396
والورده در کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی شرکت کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده امروز در کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی اش با بیلبائو و هواداران این تیم شرکت کرد .

 

والورده گفت :

امروز روز سختی برای من است . من از رئیس باشگاه خواستم تا با من باشد . من میخواهم به سوالات پاسخ دهم . این کنفرانس مطبوعاتی است که من بعد از 5 سال قصد جدایی از بیلبائو را دارم . بعید میدام در هیچ تیم دیگری 5 سال بتوانم کار کنم . حتی 4 سال هم احتمالش کم است . من یک مسئولیت بزرگ برای هدایت تیم اول داشتم . چهار سال پیش من به دو دلیل به اینجا آمدم . اول خانواده ام و دوم جوسو رئیس باشگاه . من احساس کردم که باید به بیلبائو و رئیس باشگاه کمک کنم . حالا من میدانم که آنها به من کمک خواهند کرد . امروز خیلی احساساتی شده ام .

 

والورده در بخش دیگری از صحبت هایش گفت :

من هرگز این احساس را نداشتم ( اینکه مدیران بخواهند مرا اخراج کنند ) . از زمانی که در المپیاکوس بودم و به اینجا آمدم چیزهای زیادی یاد گرفته ام . یکی از وسواس های من ترک اینجا بود . من نمیخوهم از اینجا بروم اما احساس میکنم پروژه ام به پایان رسید . ما یک تیم باورنکردنی داشتیم و من از باشگاه بسیار سپاسگزارم .

 

از والورده در مورد پیوستنش به بارسلونا سوال شد اما از پاسخگویی طفره رفت :

این اخبار منتشر شده است که من میخواهم قرارداد امضا کنم . هر روز یک چیزی میگویند . من نمیدانم چه چیزی گفته شده است که بتوانم به آن پاسخ دهم . در مورد علاقه ی بارسلونا گفته شده است اما من نمیخواهم الان صحبت کنم . من قصد ندارم آن را تایید کنم . متاسفم !

 

همانطور که انتظار میرفت والورده از پاسخگویی به سوالی در مورد پیوستن به بارسلونا خودداری کرد . باشگاه بارسلونا قرار است 29 می سرمربی جدید را معرفی کند و از آنجایی که لوئیس انریکه یک دیدار فینال کوپا دل ری را نیز باید مربیگری کند این مساله باعث شده تا هر دو طرف از اعلام خبر خودداری کنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.