پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده را چقدر میشناسید ؟ ( از سیستم بازی تا خصوصیات اخلاقی )

کد خبر : 66302  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 خرداد 1396
بررسی خصوصیات ارنستو والورده !

اختصاصی بارسا نیوز - با استعفا والورده که روز گذشته رسما در کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد انتظار میرود او به زودی و پس از فینال جام حذفی جایگزین لوئیس انریکه در بارسلونا شود .

 

سیستم بازی مورد علاقه والورده چیست ؟

بر اساس گزارش موندو دپورتیوو , والورده در بسیاری از بازی ها در اتلتیک بیلبائو از سیستم 4-2-3-1 استفاده کرده است اما در برخی از بازی ها از سیستم 4-3-3 .

 

 

در این سیستم 4 مدافع , 2 بازیکن در مرکز جایی که معمولا بوسکتس قرار میگیرد استفاده میشوند . تقریبا همیشه آدوریز مرجع اصلی در خط حمله محسوب میگردد . به ندرت او از 2 مهاجم استفاده کرده است .

 

فشار بالا و لاین پیشرفته

زمانی که بیلبائو تحت مربیگری والورده با مشکل مواجه میشد این تیم به حالت نیمه دفاعی تغییر وضعیت داده و به تیم حریف فشار وارد میکرد . تغییرات پیشنهادی والورده در این مواقع چه در سن مامس ( ورزشگاه خانگی بیلبائو ) و چه در بازی های خارج از خانه مشابه بود .

 

این وضعیت به خصوص  در بازی مقابل بارسلونا در موارد متعدد به کار گرفته شد . والورده همواره مقابل بارسلونا به دنبال استفاده از انواع تاکتیک ها برای متوقف کردن مسی بوده است اما نتایج مختلفی در نهایت بدست می آمد .

 

یکی دیگر از اقدامات والورده تشدید فشار بر تیم رقیب بوده است که برای پیشبرد این مساله بر دفاع تاکید زیادی میکند .

 

چگونه تمرین میدهد ؟

بیلبائو معمولا ساعت 10:30 دقیقه صبح ( به وقت محلی - ساعت 13 به وقت تهران ) تمرین میکند . نیم ساعت قبل از تمرین معمولا بازیکنان در داخل محوطه جمع میشوند و کارهای اضافی تر انجام میدهد اما بعد از آن معمولا آزاد است . والورده از جمله مربیانی است که ترجیح میدهد بازیکنان در خانه بخوابند و صبح روز بازی های خارج از خانه تیم به مقصد مورد نظر برای بازی پرواز کند .

 

ظرفیت بزرگ گفتگو !

یکی از خصوصیات خوب اصلی والورده توانایی بالای او در رختکن است . مربی اتلتیک ظرفیت بزرگی برای گفتگو با بازیکنان تیمش دارد . معمولا در لحظه تصمیم گیری میکند و یا وقتی نیاز به توضیحات باشد حتما ارائه میکند . مربیان کادر فنی نیز با او احساس نزدیکی میکنند . او دوست دارد همه چیز را روشن کند و سعی میکند تا از هرگونه درگیری های داخلی جلوگیری شود . دیدن او وقتی با بازیکنانش صحبت میکند یک اتفاق عادی است و گاهی به صورت جداگانه و یا در گروه هایی هنگام تمرین اینکار را انجام میدهد .

 

مدیریت خوب , آرامش و جلوگیری از بحران

نرمال بودن یکی از ویژه های بارز رختکن اتلتیک بیلبائو در طول 4 سال گذشته بوده است . درگیری بین بازیکن یا اصلا وجود ندارد یا حداقل علنا فاش نشده است . والورده از جمله مربیانی است که میگوید عشق به بازیکن را با یک دست میدهی و با دست دیگر میگیری ( احترام دو طرفه ) . او در مواقع بحرانی هم توانایی بالایی برای حفظ آرامش تیم در رختکن دارد .

 

نوسازی تیم !

از 11 بازیکنی که بیلبائو زمان شروع مربیگری والورده داشت تنها 4 بازیکن باقی ماندند . او به تغییرات در تیم بسیار معتقد است و همچنین از بازیکنان باقی مانده نیز در موقعیت های مختلف استفاده کرده است .

 

مصاحبه های مطبوعاتی کنترل شده

والورده از زمان قبول مربیگری بیلبائو مصاحبه های کمی با رسانه های محلی و یا ملی داشته است . گاهی هم با خارجی ها . با این حال نقطه مشترک تمام آنها مراقبت اوست . او میداند رسانه ها چه قبل از مصاحبه و چه هنگام آن مراقب هستند و عصبانی شدن یا از کوره در رفتن غیرمعمول است . اغلب شوخی میکند . مودب و ساده ظاهر میشود .

 

تفریحات والورده !

در اوغات فراغت این سرمربی دوست دارد با دوربین خود سفر کند و عکس بگیرد . در حالی که هم قطاران او مشغول تفریح میشوند والورده اغلب کتاب میخواند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.