پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا زانو زد !؛ مثل دنی دعوا ندارم

کد خبر : 66303  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 خرداد 1396
آندرس اینیستا هافبک دوست داشتنی بارسلونا درخصوص تمدید قرارداد و ارنستو والورده صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، آندرس اینیستا در پاسخ به ادامه حضور در بارسلونا ابراز امیدواری کرد و همچنین به مناسب بودن ارنستو والورده برای هدایت بارسلونا پاسخ داد.

 

اینیستا که در کنار تعدادی دیگر از هم تیمی هایش در انتظار تمدید قرارداد است در گفت و گو با Rac-1 درخصوص تمدید قراردادش بیان کرد:

حداقل قصد و هدفم تمدید قرارداد است و می خواهم این کار را انجام دهم. همیشه احتمال هرچیزی وجود دارد. این سوالی درخصوص ارزش نهادن روی هرچیزی است و من نمی گویم که قراردادم تمدید خواهد شد یا که نه اما من به شخصه این قصد را دارم.

 

باتوجه به فصل سپری شده اینکه چگونه همه چیز تغییر کرده و تجربه و آموخته هایم روی ارزش گذاری روی مسایل ، من هفته های پیش اعلام کردم زمانی که جدایی من از بارسلونا فرابرسد این تصمیم حاصل یک رویارویی و جدال بین من و باشگاه نخواهد بود.

 

اینیستا در ادامه درخصوص هدایت بارسلونا توسط ارنستو والورده با ادای احترام و تعهد خود بیان کرد:

اگر مربی جدید تیم والورده است پس من برایش آرزوی موفقیت دارم. نظر کلی من باتوجه به باشگاه قبلی او این است که او سبک بازی بارسلونا را می شناسد و می داند که چگونه باید از تیمش بازی بگیرد. او مربی ای است که می داند باید در بارسلونا چه کار کند و اگر اینچنین است و اگر او شخص برگزیده باشگاه است من تمام خوشبختی های جهان را برایش آرزو دارم و تلاش می کنم تا تمام خواسته هایش را در زمین اجرا کنم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.