پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: بهترین های فصل 2016/17 بارسلونا !

کد خبر : 66329  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 خرداد 1396
از بهترین های آماری تا بهترین لحظه فصل

اختصاصی بارسانیوز – فصل 2016/17 در شرایطی برای بارسلونا در حال اتمام است که آبی اناری ها در آخرین بازی فصل در فینال جام حذفی مقابل آلاوز قرار خواهند گرفت که از این رو بلچر ریپورت به بررسی بهترین های فصل جاری پرداخت.

 

فصل پر فراز و نشیب بارسلونا مجددا با حسرت بزرگ لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رسد اما خاطرات شیرینی نیز در این فصل برای همیشه در تاریخ باشگاه ثبت شد که در ادامه به بررسی بهترین ها خواهیم پرداخت.

 

بهبود یافته ترین عملکرد نسبت به فصل 2015/16

 

جایزه پیشرفت کننده ترین بازیکن فصل جاری نسبت به فصل گذشته تعلق می گیرد به مارک اندره تراشتگن که یکی از ستاره های بی چون و چرای فصل جاری پس از کنار زدن کلودیو براوو بود.

 

 

اگرچه تراشتگن هنوز نیازمند برطرف کردن یکسری از نواقص و اشتباهات خود نظیر گل دریافتی در تورین است اما او با پیشرفت بی نظیر خود نشان داد که نه تنها مناسب سبک بازی بارسلوناست بلکه هنوز هم جای پیشرفت زیادی دارد.

 

بهترین بازیکن فصل

 

جایزه بهترین بازیکن فصل از نظر عملکرد انفرادی تعلق می گیرد به لیونل مسی که با فروریختن قلعه برنابئو با 500 گله شدن با لباس بارسلونا، یکی از بهترین لحظات فصل جاری و دوران حرفه ای خود  باشگاه را رقم زد.

 

 

لئو در فصل جاری با به ثمر رساندن گل های حساس 3 امتیازی نقش بارزی در تیم انریکه ایفا کرد و جایزه کفش طلای اروپا را نیز در کنار پیچیچی از ان خود کرد و همه در انتظار انتخاب به حق او برای توپ طلای 2017 در صورت ادامه روند خوبش هستند.

 

بهترین گل فصل

 

لیست بلندی از گل ها برای انتخاب شدن به عنوان زیباترین گل فصل وجود دارد که بلچر ریپورت گل رافینیا درابتدای فصل به لگانس را انتخاب کرد.

 

 

گل مسی مقابل سلتیک ، گل مسی مقابل سلتاویگو در لالیگا، گل سوارز در لالیگا مقابل خیخون، گل مسی در کوپا دل ری مقابل اتلتیکو و کارلس آلنا در کوپا دل ری مقابل هرکولس در جمع بهترین گل های فصل قرار دارند.

 

بهترین لحظه فصل

 

بهترین لحظه فصل جاری تعلق می گیرد به گل سرجی روبرتو در کامبک رویایی مقابل پاریس سن ژرمن که در شبی خاطره انگیز بارسلونا در کمال ناباوری راهی دور بعد شد.

 

 

درحالی که مسی امید اصلی بارسلونا برای کامبک بود، با مهار شدن مسی توسط بازیکنان پاریس سن ژرمن، نیمار درخشید تا روی پاس گل او در آخرین ثانیه های بازی سرجی روبرتو با پرواز خود دروازه را بگشاید تا بارسلونا با برتری 6-1 و جبران شکست 4-0 کاری بزرگ را انجام دهد.

 

قدر ناشناخته شده ترین بازیکن فصل

 

رافینیا در فصل جاری از تاثیر بسزای خود در تیم رونمایی کرد تا به انریکه نشان دهد که می بایست از او بیشتر استفاده کند ولی متاسفانه عملکرد خوب او با مصدومیتش متوقف گشت. آیا رافینیا فصل جدید را با والورده بهتر آغاز خواهد کرد؟

 

 

بهترین خرید فصل

 

به مانند بهترین لحظه فصل درخصوص بهترین خرید نیز شکی وجود ندارد که ساموئل اومتیتی است. درحالی که بارسلونادر تابستان 2016 هزینه زیادی برای خرید بازیکنان ناکارآمد چون آلکاسر و گومز کرد ولی نکته خوب ان خرید اومتیتی بود که در قلب خ دفاعی در تشکیل زوج در کنار پیکه جواب داد.

 

 

ناامید کننده ترین

 

در نقطه مقابل ساموئل اومتیتی، آندره گومز به عنوان ناامید کننده ترین بازیکن فصل قرار دارد که توسط هواداران بارسلونا در نیوکمپ هو شد.

 

 

بازیکنی که با هزینه زیاد از والنسیا به خدمت گرفته شد هرگز نتوانست خود را با سبک بارسلونا و روش بازی درخواستی انریکه وفق دهد تا جایی که نیمکت نشین شد و به لطف مصدومیت های بوسکتس و اینیستا به او بازی رسید.

 

بهترین بازیکن قرضی

 

نام منیر الحدادی تنها یک چیز را در ذهن هواداران بارسلونا به وجود می اورد و ان حضور او در تیم به جای خرید پاکو آلکاسر است. در میان خرید های گران قیمت تابستان 2016 شاید فراموش شد که شاید بهتر می بود که از بازیکنان قرضی استفاده می شد.

 

 

زننده 8 گل برای والنسیا در کنار کریستین تیو در فیورنتینا بهترین بازیکن قرضی فصل بارسلونا بود.

 

شایسته ترین برای تمدید قرارداد

 

قرارداد 5 بازیکن در 14 ماه آینده به پایان خواهد رسید که لیونل مسی یکی از ان هاست اما واضح است که قرارداد او تمدید خواهد شد پس لقب شایسته ترین را به کارلس آلنا آینده دار می دهیم.

 

ستاره 19 ساله اکادمی بارسلونا در فصل جاری فرصت پوشیدن پیراهن تیم اصلی را به دست اورد و 10 بار در لالیگا روی نیمکت نشست و همچنیندر کوپا دل ری مقابل هرکولس گل زد.

 

 

او به عنوان هافبکی سریع گنجی برای آینده باشگاست که نگرش او نسبت به بازی قابل تحسین است. در ماه اوریل خبر تمدید قرارداد او داده شد اما قراردادی منعقد نگشت.

 

تعویض طلایی فصل

 

لوچو در فصل جاری در نقطه مقابل زیدان تعویض تاثیرگذار ناچیزی داشته است که در این زمینه می توان پاکو آلکاسر را به عنوانتاثیرگذار ترین تعویضی فصل بارسلونا با به ثمر رساندن 2 گل و 3 پاس گل در 376 دقیقه بازی از روی نیمکت نام برد.

 

 

البته سوارز با یک گل و دو پاس گل خیلی از او دور نیست.

 

بهترین مدافع فصل

 

با نگاه به آمار و ارقام لالیگا با بررسی متوسط یا میانگین تعداد قطع توپ حریف، تکل و دفع خطر و سایر فاکتور های دفاعی، جرارد پیکه به عنوان بهترین مدافع انتخاب می شود

 

 

موقعیت خلق کننده ترین

 

درست است که مسی در خط حمله با 37 گل زده در لالیگا فوق العاده کار کرد اما برای شکل گیری گل های او و لوئیس سوارز، نیمار نقشی کلیدی را ایفا کرد.

 

 

بررسی عملکرد نیمار در اینجا

 

رتبه بندی بازیکنان

 

1: لیونل مسی

2: نیمار

3: تراشتگن

4: بوسکتس

5: لوئیس سوارز

6: پیکه

7: اومتیتی

8: راکیتیچ

9: ماسکرانو

10: اینیستا

11: رافینیا

12: آلبا

13: توران

14: دینیه

15: سرجی روبرتو

16: دنیس سوارز

17: سیلسن

18: آندره گومز

19: پاکو آلکاسر

20: ویدال

21: متئو

22: کارلس آلنا

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.