پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توهین روزنامه رئالی به مسی و نیمار به خاطر فرار مالیاتی رونالدو !

کد خبر : 66341  |  زمان ارسال : جمعه 5 خرداد 1396
تحلیل عجیب روزنامه وابسته به رئال مادرید در برخورد با تخلف مالیاتی رونالدو !

اختصاصی بارسا نیوز - روزنامه آ.اس در گزارشی عجیب عنوان کرد مورد تقلب مالیاتی مسی , نیمار و رونالدو فرق میکند و برای رونالدو بهتر است !

 

آ.اس مدعی شد لیونل مسی هیچ تمایلی برای پرداخت مالیات به خزانه داری اسپانیا نداشت اما این درحالی است که کریستیانو رونالدو به صورت داوطلبانه اقدام به گزارش وضعیت مالیاتی اش به خزانه داری کرده است . این روزنامه در ادامه افزود اداره مالیات لیونل مسی را به مخفی کاری متهم کرده است و ستاره بارسلونا و پدرش با ایجاد شبکه هایی در کشور پاناما از پرداخت مالیات به اسپانیا فرار کردند .

 

این روزنامه در ادامه گزارش عجیب خود مدعی شد نیمار نیز وضعیت مشابه ای دارد .

 

آ.اس در پایان اعتراف کرد کریستیانو رونالدو مالیات سال های 2011 , 2012 , 2013 و 2014 را پرداخت نکرده است ( فرار مالیاتی کرده است ) اما آ.اس معتقد است چون رونالدو بعد از 3 سال فرار مالیاتی از سال 2014 به بعد شروع به پرداخت مالیات کرده است از مسی و نیمار بهتر است و اهل فریب کاری نیست !

 

ترس آ.اس از گفتن این 2 نکته :

نکته جالب این است که رونالدو برای فریب دولت اسپانیا درآمد حق تصویر خود را به صورت پنهانی در جزیره ای ناشناخته در آمریکا منتقل میکرد که به این نکته در گزارش آ.اس هیچ اشاره ای نشده است و همچنین به مبلغ فرار مالیاتی رونالدو که 8 میلیون یورو ( 2 برابر تخلف مسی ) نیز اشاره نشده است .

 

مسی متهم است طی سال های 2007 , 2008 و 2009 مبلغ 4 میلیون یورو فرار مالیاتی داشته است .

 

در پایان باید این نکته نیز ذکر شود که پرونده رونالدو هنوز در دست بررسی می باشد . اسناد و مدارک تخلف رونالدو به دادستانی ارسال شده است . گروهی معتقند که رونالدو باید بخشیده شود چرا که بعد از 4 سال فرار مالیاتی اقدام به پرداخت مالیات سال های بعد کرده است ( 3 سالی که پرداخت نکرد مهم نیست ) و عده ای نیز در دادگستری اعتقاد دارند باید قانون اجرا شود . باید دید کدام گروه پیروز میشود !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.