پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاش شد : چرا وینیسیوس به رئال رفت و پیشنهاد بارسلونا را قبول نکرد ؟

کد خبر : 66346  |  زمان ارسال : جمعه 5 خرداد 1396
وینیسوس جونیور پول بیشتر بارسلونا را رد کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، وینیسیوس جونیور ستاره 16 ساله برزیلی مدنظر بارسلونا که درنهایت به رئال مادرید پیوست، پیشنهاد بیشتری از بارسلونا داشت.

 

رئال با پرداخت بند آزاد سازی 45 میلیون یورویی وینیسیوس این ستاره آینده دار را خریداری کرد تا به مانند خرید نیمار ناکام نماند که فردریکو پنا مدیر برنامه های او در این خصوص گفت:

بارسلونا پول بیشتری را نسبت به رئال پیشنهاد داده بود و وینیسیوس نیز دستمزد بیشتری نسبت به رئال از بارسلونا می گرفت اما ما با رئال مادرید توافق کردیم چون وینیسیوس پروژه رئال را بیشتر ترجیح داد و برای پیشرفت خود متقاعد شد. برخی بر این باور هستند که او رئال را به خاطر پول انتخاب کرد اما اینگونه نیست. او تنها روی جنبه ورزشی و رشد خود تمرکز کرد و موقعیت رئال در این زمینه ها بیشتر بود.

 

همچنین مدیر برنامه های او تاکید کرد که موفقیت های بازیکنان جوان در رئال نیز روی تصمیم وینیسیوس تاثیر گذاربوده است:

واران، راموس، کاسمیرو، آسنسیو و مارسلو همه قبل از سن 22 سالگی به رئال ورود کردند و همگی بازیکنان مهمی در تیم اصلی هستند. در بارسلونا بازی تیمی اهمیت دارد نه جنبه های فردی البته بجز نیمار و همچنین وقتی آردا رامی بینید می فهمید که در بارسلونا کار دشوارتر است در حالی رئال می تواند بازیکنان جوانی چون امباپه را وارد تیم خود کند و بازیکنان را توسعه دهد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.