پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرمول عجیب مسئولان بارسا برای جذب وراتی , دیووانگی ؟!

کد خبر : 66409  |  زمان ارسال : شنبه 6 خرداد 1396
بارسلونا نیمار را وارد خرید وراتی می کند

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه فوتبال بارسلونا به مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن بسیار علاقمند است اما باشگاه پاریسی به این راحتی ها نمیخواهد ستاره خود را از دست بدهد . باشگاه بارسلونا فرمول عجیبی برای این انتقال پیدا کرده است.

 

طبق گزارش L10S درحالی بارسلونا روز به روز و بیشتر از قبل به ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن علاقمند می شوند کاتالان ها فرمول عجیبی برای این انتقال پیدا کرده اند. از پیوستن مارکو وراتی در سال 2012 به این باشگاه او تبدیل به یک هافبک بسیار عالی شده است . پس از یک فصل سخت و شکست سنگین در دور حذفی لیگ قهرمانان امسال مقابل بارسلونا و دوم شدن در لیگ فرانسه او به نوعی وسوسه یک ماجراجوی جدید شده است. در حالی که علاقه بارسا به وراتی دیگر یک راز نیست باشگه کاتالانی میخواهد دست به یک پیشنهاد بزرگ برای معامله با PSG در نقل و انتقالات بزند.

                                          

بارسا آماده است نیمار را با وراتی معاوضه کند؟!

 

طبق گزارش ها از یاهو اسپورت بارسلونا پیشنهاد معاوضه نیمار وراتی را به باشگاه پاریسی ارائه کرده است . مسئولان بارسا آماده صرف نظر از ستاره برزیلی تیم خود برای جذب وراتی  در نقل و انتقالات این تابستان هستند. این رسانه می گوید که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.