پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : تنها مشکل برای انتقال بلرین به بارسلونا !

کد خبر : 66494  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 خرداد 1396
شرایط انتقال هکتور بلرین به بارسلونا چگونه است ؟

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو در گزارش ویژه امروز خود به شرایط انتقال هکتور بلرین به بارسلونا پرداخت .

 

این روزنامه نوشت بارسلونا و هکتور بلرین میتوانند قرارداد امضا کنند اما این بستگی به آینده آرسن ونگر سرمربی توپچی های لندن دارد .

 

در هر صورت باشگاه بارسلونا برای جذب هکتور بلرین مصمم است . ایده بارسلونا این است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن با این مدافع جوان قرارداد امضا کند . بر همین اساس مدتی پیش آلبرت بوتینس به عنوان نماینده باشگاه با پدر و مادر هکتور بلرین صحبت کرد .

 

هکتور بلرین

 

بارسا اولین !

هکتور بلرین به دو چیز فکر میکند . یا به بارسلونا بپیوندد و یا در آرسنال بماند . او از علاقه گواردیولا خوشحال است و حتی با او صحبت کرده اما او نمیخواهد به باشگاه دیگری از انگلیس برود چرا که این را خیانت به آرسنال میداند . هکتور بلرین میداند که در بارسلونا دستمزد بیشتری خواهد گرفت و کسب قهرمانی نیز راحت تر است . همچنین اگر در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه خواهد داشت .

 

رابرت فرناندز گزارش خود را در این زمینه به هیئت مدیره ارائه میکند تا برای آنها اینکه هکتور بلرین گزینه اول بارسلوناست روشن شود .

 

درست است که این انتقال پیچیده و گران می باشد اما رابرت برای انجام آن امیدوار است . البته اگر این اتفاق نیوفتاد بازیکنانی نظیر جبرئیل سیدیبه ( موناکو ) , نلسون سمندو ( بنفیکا ) و ژائو کانسلو ( والنسیا ) گزینه های جایگزین هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.