پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : 5 تفاوت عمده لوئیس انریکه و ارنستو والورده !

کد خبر : 66528  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 خرداد 1396
والورده حالا رسما سرمربی بارسلونا است.

اختصاصی بارسا نیوز - والورده سرمربی بعدی بارسلونا شد . لوئیس انریکه بعد از 3 فصل از بارسلونا خداحافظی کرد . دو شخصیت با تیپ های متفاوت . انریکه در اخرین سال حضور خود در بارسا نا امید کننده ظاهر شد و تنها موفق به گرفتن 1 جام شد اما با نگاه به گذشته او و گرفتن 13 جام میتوان گفت او در بارسا خوب کار کرده است. والورده چالش سختی را در پیش دارد .

مدیریت ام اس ان , مدیریت خط هافبک و سیستم و خط دفاعی از مشکلاتی است که بزودی گریبان گیر سرمربی جدید بارسا خواهد یود. روزنامه اسپورت به 5 تفاوت انریکه و والورده پرداخته است.

 

شخصیت

 

این بزرگترین تفاوت دو سرمربی است . لوئیس انریکه همیشه فردی فعال و پر جنب جوش بود اما والورده شخصیتی ارام دارد. والورده دوست دارد قبل از تصمیم گیری نهای مکث کند و سپس تصمیم نهایی را بگیرد به علاوه او به شدت فردی دیپلماتی است و اساس کار خود را با مشورت پیش خواهد برد.

 

لوئیس انریکه قبلا گفته بود که سرمربی بارسا باید انگیزه های قوی داشته باشد که باید دید والورده آن شخصیت است یا خیر.

 

رهبری

 

هر دو یک رهبر هستند. والورده اذغان میکند که در تصمیم گیری دچار شک و تردید است اما لوئیس انریکه تصمیمات کاملا روشنی می گرفت . والورده نسبت به حرف های بقیه ( دستیار و..) توجه زیادی دارد این در حالی است که لوئیس انریکه در تصمیم گیری ها اغلب به صورت شخصی حرف آخر را می زد.

 

تاکتیک 

 

اساس کار هر دو یکی است اما شبیه به هم نیست! , لوئیس انریکه روی سیستم 4.3.3 متمرکز بود اما والورده بیشتر سیستم 4.2.3.1 را می پذیرد . سوال بزرگ این است که ایا بارسا در اینده با 3 هافبک بازی خواهد کرد یاخیر. 

 

باید به یاد داشته باشیم که ریکارد در ماه های اول ورود خود به بارسا قبل از پیوستن داویدز با 2 هافبک بازی میکرد اما در نهایت به سیستمش را به  4.3.3 تغییر داد و موفقیت بیشتری کسب کرد.  

هر دو علاقه خاصی به تهاجمی بازی کردن و آوردن فشار و پرس شدید به حریفان خود را دارند.

                                             

زندگی حرفه ای 

 

هر دو سر مربی دارای مشهوریت خوبی هستند . اما والورده نسبت به مربیانی مانند پپ و لوئیس انریکه زندگی فوتبالی کمتری داشته و بر خلاف دو سرمربی قبلی دارای آرامش خاصی در زندگی خود بوده است هر چند که مانند الان هرگز چالشی سختی نداشته است.

 

 

 

 

بازیکنانی مختلف 

 

لوئیس انریکه بازیکنی تطبیق پذیر بود . او در اسپروتیگ پرتغال بازی کرد و سپس به مادرید رفت و در آخر با گل های زیاد در بارسا به کار خود خاتمه داد. والورده بازیکنی پویا و فوق العاده سخت کوش و دارای غریزه گلزنی زیادی بود. او فردی دقیق اما بدون هدف های زیادی بود !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.