پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بازگشت مربی ژاوی به بارسلونا !

کد خبر : 66530  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 خرداد 1396
دستیاران والورده معرفی شدند !

اختصاصی بارسا نیوز - شب گذشته جوزپ ماریا بارتومئو علاوه بر معرفی والورده به عنوان سرمربی بارسلونا اقدام به معرفی 2 نفر از دستیاران او نیز کرد !

 

جان آسپیازو : مربی بدنسازی

جان آسپیازو متولد 5-11-1962 میباشد . جان و ارنستو والورده طی فصل 1985/86 در تیم Sestao همبازی بودند . پس از آن مسیر آنها از هم جدا شد اما دوستی جان و ارنستو ادامه یافت .

 

آسپیازو آرام است . او همیشه در پشت صحنه کار میکند اما مهمترین صحبتش در مقابل دوربین شاید این باشد " دوست دارید الکس فرگوسن مربی بیلبائو شود ؟ " . او در واکنش به انتقاداتی که از مربیگری ارنستو والورده در بیلبائو میشد این پاسخ را با وب سایت بیلبائو مطرح کرد . او والورده را یک مربی با " دیدگاه های متفاوت " معرفی نمود .

 

مربی جدید بارسلونا

 

خوزه آنتونیو پسانکو : عاشق کرایوف در تیم دوم !

پسانکو متولد 1970/06/04 می باشد . او که از لاماسیا برخواست در نهایت به دلیل مشکل قلبی مجبور شود فوتبال را کنار بگذارد . او عاشق کرایوف بود و همچنین به عنوان همکار گواردیولا فعالیت کرده است . او به تیم جوانان بارسلونا به عنوان مربی بدنسازی بازخواهد گشت .

 

او در زمان ژاوی و پویول در تیم دوم بارسلونا مشغول به فعالیت بود . او همچنین بخشی از کادر مربیگری رایکارد در بارسلونا بود . او پس از مصدومیت توره درمان او را برعهده گفت و به اعتراف این بازیکن آفریقایی تبار تنها امید به بهبودش برای بازگشت به فوتبال را پسانکو زنده کرد . کسانی که با او کار کرده اند در توصیفش عنوان کردند " یک پدیده " است . تیتو ویلانووا نیز میخواست او را به بارسلونا بیاورد اما او به ارنستو والورده وفادار بود .

 

گفتنی است هر دو مربی نام برده شده در بیلبائو از دستیاران والورده بودند !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.