پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : اولین برنامه بارسلونا برای نقل و انتقالات فاش شد ! ( تمام خرید و فروش ها )

کد خبر : 66565  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 خرداد 1396
طبق ادعای موندو دپورتیوو این برنامه گزارش کار رابرت فرناندز است !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , این گزارش کار فرناندز به اطلاع کمیسیون ورزش و هیئت مدیره باشگاه بارسلونا رسیده است !

 

برای رابرت روشن است که خرید یک بازیکن برای جایگزینی با دنی آلوز در اولویت است . شماره 1 برای خرید هکتور بلرین مدافع آرسنال است .

 

امضای دوم اصلی بارسلونا یک هافبک است . از این رو باشگاه مارکو وراتی را در نظر دارد اما یک گزینه آماده نیز به نام ژان مایکل سری , بازیکنی که روز به روز مقرون به صرفه تر از هافبک پاری سن ژرمن میشود ( با توجه به عملکرد خوبی که دارد نسبت به قیمت ) , بارسلونا تیمی است که میتواند با هزینه کمتری او را خریداری نماید .

 

 آنچه که اما مسلم می باشد و در این جلسه نیز مورد بحث قرار گرفت این است که بارسلونا به دنبال یک هافبک شبیه به کوتینیو یا ویتولو است و ارنستو والورده نیز با آن موافقت کرده !

 

مورد دیگر بحث مدافع مرکزی است . بارسلونا مدافعی شبیه به اریک آبیدال میخواهد . جرمی متیو در این موقعیت مناسب نبوده و خرید جایگزین در اولویت قرار گرفت است .

 

بحث  آخر در مورد جرارد دلوفئو است که رابرت فرناندز با بازگشت او موافق است اما هنوز تصمیمی گرفته نشده و آنها میخواهند با ارنستو والورده قبل از تصمیم نهایی که به زودی است صحبت کنند . اگر او بگوید دلوفئو مناسب نیست , منیر الحدادی گزینه دیگر برای بازگشت به نیوکمپ است !

 

1 - هکتور بلرین : انتخاب برای مدافع راست !

این هفته ارنستو والورده به صورت رسمی به عنوان جایگزین لوئیس انریکه مارتینز معرفی شد و این میتواند به معنای آغاز جدی مذاکرات برای جذب مدافع آرسنال باشد . یکی از مشکلات این است که آرسن ونگر میداند منچسترسیتی حاضر است برای خرید هکتور بلرین مبالغ بالایی پرداخت کند که به عنوان مثال میتوان به خرید برناردو سیلوا و یا ادرسون دروازه بان اشاره کرد .

 

هکتور بلرین

 

بلرین دوست دارد به بارسلونا بازگردد و باشگاه کاتالان نیز یک پیشنهاد رسمی به او ارائه کرده است . بنابراین این ممکن است باعث ایجاد فشار از داخل شود .

 

در هر صورت رابرت فرناندز گزینه های دیگری همچون جبریل سیدیبه ( موناکو ) , نلسون سمدو ( بنفیکا ) را در صورت شکست در جذب بلرین در نظر دارد .

 

2 - وراتی یا سری , سائول گزینه سوم !

بارسلونا برای موقعیت هافبک به مارکو وراتی به عنوان گزینه اول فکر میکند . کمیسیون ورزش هم موافق است اما هیچ کس این موضوع را انکار نمیکند که این خرید بسیار دشوار است چرا که تیمی که باید با آن مذاکره شود پاری سن ژرمن و فرد مذاکره کننده ناصر الخلیفی است که باعث پیچیدگی موضوع میشود . این هافبک ایتالیایی هفته آینده برای تعطیلات به جزیره ایبیزا در بارسلونا سفر خواهد کرد .

 

مارکو وراتی

 

جایگزین وراتی ژان مایکل سری هافبک ساحل عاجی است . او بسیار مقرون به صرفه تر است . سپس سائول نیکس در اولویت قرار دارد !

 

3 - لیست طولانی برای دفاع : از سار تا آلونسو !

کمی پیچیده به نظر میرسد اما رابرت فرناندز یک لیست بلند از نامزدهای خرید دارد . بارسلونا به مالانگ سار ( Malang Sarr ) بازیکن 18 ساله علاقه مند است که در لیگ 1 فرانسه بازی میکند .

مالانگ سار - malsng sarr

 

داوینسون سانچز بازیکن ملی پوش آژاکس دیگر بازیکن مورد علاقه است . قیمت او 25 میلیون یورو میباشد و باشگاه های زیادی از انگلیس به وی علاقه دارند !

 

سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو دو مدافع چلسی نیز مورد علاقه برای خرید هستند . یری مینا نیز یکی از گزینه هاست که به بارسلونا مرتبط است اما فرض بر این است که او حداقل تا 2018 در پالمیراس بماند ( هرچند دیروز گفته شد احتمالا در همین تابستان منتقل میشود ) !

 

4 - جرارد دلوفئو . اگر نشد منیر !

در خط حمله رابرت فرناندز با توجه به نظر ارنستو والورده تصمیم خواهد گرفت . جرارد دلوفئو به نظر گزینه خوبی برای بازگشت به بارسلوناست اما بستگی به نظر والورده دارد .

 

جرارد دلوفئو بارسلونا

 

هزینه بازگشت دلوفئو 12 میلیون یورو است . بنابراین در صورت عدم موفقیت برای بازگشت جرارد این میتواند یک فرصت برای منیر الحدادی باشد که در والنسیا شایستگی اش را به اثبات رساند . او میتواند مکمل بهتری برای نیمار , مسی و سوارز باشد .

 

پاکو آلکاسر به پایان راه نزدیک شده است . مگر این که اتفاقات غیرمنتظره ای رخ دهد !

 

5 - تعریف لیست خروج و انتقال آردا !

لیست خروج بارسلونا با آمدن والورده مورد بحث قرار خواهد گرفت . یکی از خروجی های احتمالی جرمی متیو است . دنیس سوارز , آردا توران , رافینیا و آندره گومز نیز احتمالا در لیست خروج هستند .

 

آردا توران - arda turan

 

در مورد بازگشت سرجی سمپر نیاز به بررسی است .

 

اولویت باشگاه اما انتقال بزرگ آردا توران است . این هافبک ترکیه ای تصمیم به جدایی گرفته است . باشگاه میخواهد او را با قیمت بالا به فروش برساند . بارسلونا این هافبک را دو سال پیش 34 میلیون یورو خریداری کرد !

 

آردا از بازار چین پیشنهادات خوبی دارد . باشگاه گالاتاسرای نیز یکی از مشتریان بزرگ توران است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.