پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: ندیدن جام در دست بوفون ناراحت کننده است !

کد خبر : 66641  |  زمان ارسال : جمعه 12 خرداد 1396
ژاوی هرناندز پادشاه لیگ قهرمانان اروپا از آرزوی قلبی خود برای فینال کاردیف پرده برداشت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت رسمی فیفا، ژاوی در گفت و گو با این منبع ابراز امیدواری که با قهرمانی یوونتوس، بوفون دروازبان افسانه ای این تیم سرانجامب ه حق خود برسد.

 

بوفون که پس از دو نائب قهرمانی که اخرین ان مقابل ژاوی بوده است هم اکنوناین فرصت را دارد تا اولین قهرمانی خود در اروپا را تجربه نماید که ژاوی در این خصوص گفت:

قطعا فتح لیگ قهرمانان اروپا اوج تایم دوران حرفه ای بوفون خواهد بود و به همین دلیل می خواهم که او با قهرمانی، دوران حرفه ای خود را تکمیل کند. همچنین به عنوان یک هوادار بارسلونا نیز منطقی است که بخواهم یوونتوس قهرمان شود. نه تنها بابت بوفون بلکه بخاطر دنی آلوز نیز می خواهم که یوونتوس قهرمان شود که تاثیر قابل توجهی برای رسیدن یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان داشت. من رابطه بسیار خوبی با دنی دارم و به همین دلایل مختلف دوست دارم تا یوونتوس قهرمان شود.

 

 

ژاوی درخصوص پیش بینی خود از این بازی نیز گفت:

من بازی را 50 به 50 می بینم و فینال ها همواره برای پیشبینی دشوار هستند و هیچ تیم برتری وجود نداردیوونتوس سال هاست که به خوبی کار کرده ولی به عنوان باشگاهی بزرگ سال هاست که قهرمان لیگ قهرمانان نشده است. رئال نیز بسیار قدرتمند می باشد، بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند و فکر می کنم که شاهد فینال بزرگی باشیم.

 

یوونتوس نیز بازیکنان بزرگی چون دیبالا و هیگواین را در خط حمله دارد که باعث تفاوت می شوند و دنی نیز کمک زیادی به حملات یوونتوس می کند. برای رئال نیز بنزما، ایسکو و مودریچ در کنار رونالدو می توانند تعیین کننده باشند. بازیکنان بزرگ زیادی در دو تیم هستند که فینال فوق العاده ای را رقم خواهند زد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.