پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : 5 نفری که مسی در بارسلونا کشت . نفر ششم در راه !

کد خبر : 66704  |  زمان ارسال : شنبه 13 خرداد 1396
دیاریو گل اقدام به انتشار لیست قربانیان مسی کرد . این لیست بارها توسط رسانه های مختلف منتشر شده اما این با آخرین تغییرات است !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش دیاریو گل , لیونل مسی تبدیل به قدرتمندترین بازیکن بارسلونا شده است . هیچ کس در این موضوع تردید ندارد . او رهبر بلامنازع بارسلونا در مستطیل سبز است و مهاجم روزاریویی هم درون زمین قدرتمند است و هم خارج از آن توانسته است نفوذ زیادی بدست آورد !

 

پس از 16 سال رشد در بارسلونا از زمانی که یک الماس نتراشیده بود تا امروز که تبدیل به شکوه و عظمت باشگاه شده , دوران پر فراز و نشیبی را طی کرده است .

 

مهاجم آرژانتینی با اجرای جادویی خود دهان ها را در زمین می بندد اما همچنین این قدرت را به درون رختکن نیز منتقل کرده است .

 

مسی الان بازی نمیکند . بهترین است اما الان سکوت کرده است . اگر کسی با او شوخی کند این روزاریویی بی رحم است !

 

شما کافی است فقط به یاد داشته باشید که چه اتفاقی برای پره گراتاکوس افتاد . او خیلی سریع و بدون تشریفات فقط به خاطر یک حرف در مورد مسی اخراج شد .

 

Pere Gratacós and messi

 

لیست مهمترین قربانی های مسی

مورد اول به دسامبر سال 2013 برگردد و ماجرای خاویر فائوس برمیگردد . او در مصاحبه با شبکه رادیویی RAC1 در مورد تمدید قرارداد مسی گفت " من نمیدانم چرا ما باید دوباره تمدید کنیم . ما لازم نیست هر 6 ماه یک قرارداد جدید و بهتر ببندیم . آقای مسی که تازه قراردادش را تمدید کرده است ." مسی در نهایت باعث شد فائوس دیگر به بارسلونا بازنگردد .

 

 Javier Faus and messi

 

مورد دوم به آندونی زوبی زارتا برمیگردد . او عضو کادر فنی بارسلونا بود و چند روز پس از شکست در آنوئتا اخراج شد . مسی در آن بازی روی نیمکت نشسته بود . مدیر ورزشی بارسلونا یعنی زوبی زارتا گفته بود " من مربیانی که تصمیم شجاعانه میگیرند بدون اینکه به نتیجه توجه کنند را دوست دارم " .

 

Andoni Zubizarreta and messi

 

مورد سوم شاید بزرگترین باشد . خروج پپ گواردیولا از بارسلونا . اگرچه این داستان حواشی بسیاری دارد اما واقعیت این است که گفته میشود لیونل مسی یکی از دلایل خروج گواردیولا بود . چندین بار گفته شده است که گواردیولا در زمین با مسی دچار مشکل بود و اگرچه پپ گواردیولا سرمربی با شخصیت خاص بود اما او هم تحت فشار رهبری مثل مسی مجبور به خداحافظی شد .

 

Pep Guardiola and messi

 

آخرین قربانی نبوغ مسی به خوبی شناخته شده است : لوئیس انریکه مارتینز . باشگاه او را به دلیل عملکرد 3 ساله اش دوست دارد اما برخورد او با مسی را نه . در ژانویه 2015 انریکه و مسی یک بحث شدید در طول تمرین داشتند . پس از آن نتایج بارسلونا بهتر شد زیرا مسی از رفتارهای مغرورانه و استبدادی لوچو خسته شده بود و پس از این بحث انریکه کوتاه آمد . اما به زودی افتضاح پاریس رقم خورد .

 

Luis Enrique and messi

 

5 نفر قربانی لیونل مسی شده اند و ارنستو والورده میتواند نفر ششم باشد . خواهیم دید چگونه این داستان به اتمام خواهد رسید . پسر آرژانتینی در رختکن قوی است . کلمات او گوشت را هم چرخ میکند چه برسد به چیزهای دیگر !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.