پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : کومان امید بارسلونا را ناامید کرد !

کد خبر : 66765  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 خرداد 1396
رونالد کومان مهاجمش را میخواهد !

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان سرمربی اورتون و بازیکن سابق بارسلونا که به عنوان یکی از گزینه های مربیگری باشگاه کاتالان محسوب میشد گفت با وجود انتخاب نشدنش برای هدایت بارسلونا اما احساس بدی ندارد .

 

به گزارش موندو دپورتیوو , کومان نظرش را در مورد والورده و مسائل مهم دیگری بیان کرد . جرارد دلوفئو مهاجم به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالات تابستانی باشگاه بارسلونا مطرح شده اما صحبت های کومان برای بارسلونا ناامیدکننده است .

 

فینال لیگ قهرمانان اروپا :

آنها سزاوار کسب پیروزی در بازی بودند . این بهترین تیم بود . من فکر میکنم آنها در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودند . کسب نتیجه 4-1 مقابل تیمی مثل یوونتوس مساله مهمی است . آنها سزاوار قهرمانی در چمپیونزلیگ لودند .

 

مقایسه رئال مادرید زیدان با بارسلونای گواردیولا :

بارسلونای زمان گواردیولا بهترین تا حالا بوده است . رئال مادرید امروز قابل مقایسه نیست . این مادرید بسیار قوی است اما هنوز با بارسای پپ فاصله دارد .

 

تماس بارسلونا با او :

بارسلونا با من یا نمایندگان من تماس نگرفت و من از این بابت احساس بدی ندارم . من با اورتون قرارداد دارم و نمیتوانستم قبول کنم .

 

نتایج فصل قبل بارسلونا :

بارسلونا باشگاهی است که باید همه چیز را برنده شود . اگر برنده نشوند انتقادات زیادی وجود دارد . الان آنها بازیکن به اندازه کافی برای رقابت در برابر تیم های قوی مانند مادرید دارند . امیدوارم باشگاه بتواند زمینی را که از دست داده , باز پس بگیرد .

 

آینده دلوفئو :

او هنوز با اورتون قرارداد دارد . او به میلان قرض داده شد . من امیدوارم که او 3 جولای زمانی که پیش فصل شروع میشود بازگردد . او بازیکن ماست و قرارداد دارد و من برای تمام بازیکنانی که تحت قرارداد ما هستند لحظه شماری میکنم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.