پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : لیست 5 اخراجی والورده در بارسلونا !

کد خبر : 66766  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 خرداد 1396
روزنامه نزدیک به بارسلونا مدعی شد این 5 بازیکن مورد علاقه والورده نیستند و تیم را ترک خواهد کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت کدا و به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا , دوران پادشاهی ارنستو والورده در بارسلونا رسما آغاز شده است و او میخواهد در کوتاه ترین زمان تغییراتی در بارسلونا ایجاد شود .

 

لیست فروش بارسلونا :

1 - خاویر ماسکرانو ( مدافع )

2 - الیکس ویدال ( مدافع )

3 - لوکاس دینیه ( مدافع )

4 - آردا توران ( هافبک )

5 - جرمی متیو ( مدافع )

پنجره نقل و انتقالات به سرعت نزدیک میشود و او یک لیست از بازیکنانی که میخواهد خریداری شوند را تهیه خواهد کرد . جدای از خرید باید تعدادی بازیکن به فروش برسند .

 

اسپورت مدعی شد 5 بازیکن تیم در لیست فروش ارنستو والورده در تابستان قرار گرفته اند .

 

خاویر ماسکرانو :

او بزرگترین نام در لیست است . خاویر ماسکرانو در فصل های اخیر به طور منظم در ترکیب بارسلونا قرار گرفته است و به خوبی با پیکه و دیگر بازیکنان هماهنگ است . او 30 سال دارد و والورده میخواهد تیمی از جوانان بسازد . مارکینیوس , دیویسون سانچز و ایمریک لاپورتا در فهرست خریدهای رویایی والورده قرار دارند .

 

لاپورته اولویت اول بارسلونا برای خرید است چرا که در اتلتیک بیلبائو با او کار کرده است .

 

الیکس ویدال :

والورده میخواهد به هر قیمتی یک مدافع راست در این تابستان جذب کند . هکتور بلرین هدف شماره 1 بارسلونا در نقل و انتقالات است و مذاکرات نیز شروع شده است . ویدال فصل گذشته نتوانست انریکه را تحت تاثیر قرار دهد و او را نیمکت نشین کرد . وقتی هم که به ترکیب بازگشت مصدوم شد و فصل را از دست داد .

 

سرجی روبرتو جای ویدال را برای پست دفاع راست در فصل گذشته پر کرد . ویدال یکی از اهداف خرید توسط چلسی است .

 

لوکاس دینیه :

در تابستان گذشته از پاری سن ژرمن به بارسلونا پیوست تا جایگزین جوردی آلبا بر روی نیمکت باشد . عملکرد او در رم باعث شد تا لوئیس انریکه تحت تاثیر قرار بگیرد و با او فورا قرارداد امضا کند . اما او نتوانست در بارسلونا در حد انتظار باشد . جوردی آلبا توانست جایگاهش را در ترکیب اصلی حفظ کند .

 

والورده میخواهد یک بازیکن بهتر برای پست دفاع چپ در این تابستان جذب و آماده فروش دینیه است . باشگاه لیون به خرید دینیه علاقه مند است .

 

آردا توران :

طبق گزارش های اخیر آرسنال با شرایط بارسلونا برای خرید توران موافقت کرده است . بارسلونا 30 میلیون یورو برای این هافبک ملی پوش ترکیه ای میخواهد . باشگاه 2 فصل پیش توران را 34 میلیون یورو خریداری کرد اما گفته میشود توپچی های لندن تنها حاضر به پرداخت 25 میلیون شده اند .

 

با این همه او قطعا نمیخواهد فصل آینده در نیوکمپ بماند . اینتر میلان , گالاتسراس و چند باشگاه از سوپر لیگ چین از مشتریان توران محسوب میشود اما آردا خودش آرسنال را ترجیح میدهد .

 

جرمی متیو :

والورده به دنبال یک مدافع مرکزی دیگر است . متیو 3 فصل پیش با قراردادی به ارزش 20 میلیون امضا کرد . این مدافع اما نتوانست جای پیکه و ماسکرانو را بگیرد . والورده میخواهد یک مدافع جوان مثل ساموئل اومتیتی خریداری کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.