پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: جواب مثبت هکتور بلرین به بارسلونا ! ؛ در لندن مشکل دارم

کد خبر : 66786  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 خرداد 1396
هکتور بلرین مدافع راست مدنظر بارسلونا درخصوص انتقال به بارسلونا صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فورفورتو هکتور بلرین در مصاحبه ای مفصل با هکتور بلرین درخصوص تابستان 2017 و وضعیت خود در تیم ملی آرسنال صحبت کرد.

 

مدافع 22 ساله آرسنال که به شدت بارسلونار ا علاقه مند به جذب خود می بیند احتمال پیوستن را رد نکرد و طبق گزارشات بارسلونا با دستور والورده با پیشنهادی 50 میلیون یورویی به دنبال اوست.

 

بلرین درخصوص آرسنال و کسب نکردن جواز لیگ قهرمانان به عنوان یک عامل جدایی از لندن بیان کرد:

شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی من با آرسنال قرارداد دارم و پس از پایان تعطیلات و یورو (رده سنی زیر 21 سال) باید به لندن بازگردم. حقیقت این است که هر بازیکن سطج بالا می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند به ویژه پس از آنکه من دو سال در این لیگ بازی کرده ام ولی جواز حضور در فصل بعد را کسب نکردیم که می خواهیم برای فصل بعد ان را پس بگیریم اما هم اکنون به عنوان بازیکن تاکید می کنم که لیگ قهرمانان تورنومنت مهمی است.

 

بلرین در ادامه درخصوص انتقال به بارسلونا بیان کرد:

اتفاق بزرگی است که باشگاهی چون بارسلونا به شما علاقه مند می باشد، باشگاهی که در آن بزرگ شده ام ولی در حال حاضر هیچ چیز در این خصوص نمی دانم چون تماسی با من گرفته نشده است پس در حال حاضر بازیکن آرسنال هستم و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. زندگی در لندن خیلی خوب بوده است و خانواده ام نیز با ان کنار امده اند هرچند که در حال حاضر به دلایل خانوادگی مجبور به بازگشت به بارسلونا هستند و بدین صورت شرایط در لندن برای من هم دشوار خواهد شد چون من فردی وابسته به خانواده هستم و بودن بدون ان ها چالش جدیدی برای من خواهد بود.

 

 

بلرین در ادامه بازهم تاکید کرد که هنوز تماسی از بارسلونا برای جذب او نگرفته شده و در این خصوص گفت:

من با هیچ کسی صحبت نکرده ام و با باشگاه نیز صحبتی نداشته ام و درخصوص این خبرهایی که در خصوص من منتشر می شود چیزی نمی دانم چون نه باشگاه آرسنال از علاقه بارسلونا و پیشنهادشان چیزی به من گفته و نه هنوز تماسی با من گرفته شده است. چیزهای زیادی می تواند در این تابستان رخ دهد.

 

بلرین در ادامه درخصوص وضعیت بد خود در آرسنال باتوجه به تمدید آرسن ونگر با توپچی ها گفت:

او تصمیم به تمدید قرارداد با آرسنال گرفت و تمدید او چیزهای زیادی را تغییر نخواهد داد. تمدید او آینده من را تحت تاثیر قرار نمی داد چون با هر مربی دیگری خوشحالم می شدم چون با آرسنال قرارداد دارم.فصل دشواری برای تیم و هم من از نظر شخصی گذشت و فشار زیادی روی ما وجود داشت چون آرسنال هوادارانی بات خواسته های برگ دارد که در پایان با قهرمانی جام حذفی فصل را خوب به پایان رساندیم.

 

در تیم تغییر سیستم به وجود آمد و ونگر به من توضیح داد که با توجه به سیستم جدید به بازیکنی با سبک متفاوتی نیاز داردو به عنوان یک بازیکن شما تنها باید به سختی تلاش کنید تا نظر و عقیده مربی خود را تغییر دهید.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.