پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: ناامیدم !

کد خبر : 66792  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 خرداد 1396
لیونل مسی ابراز امیدواری کرد که در فصل اینده ناکامی های فصل سپری شده را جبران کنند.

اختصاصی بارسانیوز لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در طول یک مصاحبه مطبوعاتی در چین درخصوص اتفاقات فصل سپری شده که تنها با قهرمانی در کوپا دل ری به پایان رسید صحبت کرد.

 

مسی درخصوص خشمگین بودن بابت ناکامی در فصل 2016/17 گفت:

نظر من این بود که بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم مثل قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ولی این اتفاق رخ نداد و ما نتوانستیم به هدف تعیین شده خودمان دست یابیم. ما جام حذفی را فتح کردیم که می توان گفت درنهایت نتیجه خوبی برای فصل مان بود. هیچ حالتی از خشم وجود ندارد و شاید بابت موفقیت هایی که در فصول قبلی داشتیم و در این فصل آن ها را تکرار نکردیم کمی ناامید هستیم. نگاه ما رو به جلو و به فصل اینده است که عناوین بیشتری را فتح کنیم و در تمامی جام ها به رقابت بپردازیم. پیش بینی فصل آینده دشوار است ولی امیدوارم که فصل بهتری داشته باشیم.

 

مسی درخصوص تمدید قرارداد گفت:

من هرگز به رفتن فکر نمی کنم و می خواهم بمانم. ماندن و بودن در بارسلونا رویای من است و من چندین بار گفته ام که امیدوارم تا دوران حرفهای خودم را در بارسلونا به اتمام برسانم.

 

 

 

لیونل مسی درخصوص بازی در کشور چین در سال های آینده نیز گفت:

فوتبال چین در حال تغییرات گسترده ای است و هیچ چیزی غیر ممکن نیست اما در حال حاضر هدف من نمی باشد. من پیش از این نیز چندین بار در چین بوده ام و واقعا این کشور من را تحت تاثیر قرار داده است و گاهی اوقات واقعا می خواهم که در مورد این کشور بیشتر بدانم ولی فرصت و وقت این کار را با توجه به تمرینات و بازی ها ندارم.

 

لیونل مسی که در حال گذر از مرز 30 سال است درخصوص افزایش سن خود و این چالش در سال های اینده گفت:

من در این خصوص دغدغه ای ندارم و 30 سالگی به معنای مشکل یا چیز خاصی نیست. من برخی برنامه ها را در هر فصل به منظور حفظ رقابت خودم دارم چون در سطح حفه ای حفظ و بهبود آمادگی بدن بسیار مهم است چون گاهی اوقات برنامه بازی ها فشرده می شود و به همین دلیل من نیاز به یک وضعیت جسمی خوب دارم و از همه مهم تر وضعیت روحی و روانی

 

مسی همچنین درخصوص ازدواج با انتونلا در این ماه با لبخند پاسخ داد:

فکر نمی کنم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.