پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : آخرین جزئیات از خرید هکتور بلرین . پیشنهاد وسوسه انگیز بارسا به آرسنال !

کد خبر : 66796  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 خرداد 1396
آخرین پنجشنبه جلسه ای در بالاترین سطح برای بررسی وضعیت نقل و انتقالات !شام دور یک میز با حضور جوزپ ماریا بارتومئو , رابرت فرناندز و رائول سانلهی به همراه 2 ایجنت مدافع !

اختصاصی بارسا نیوز - گزارش ویژه امروز موندو دپورتیوو : امضای قرارداد با هکتور بلرین 22 ساله توسط باشگاه بارسلونا پیشرفت داشته است .

 

جلسه ای بسیار مهم در آخرین پنجشنبه برگزار شد . این یک جلسه در بالاترین سطح بود که مدیران ارشد بارسلونا در مورد نقل و انتقالات با 2 نماینده از آرسنال مذاکره کردند . این جلسه که در یک رستوران در شهر بارسلونا برگزار شد .

 

این روشن است که بارسلونا برای حمله به آرسنال و جذب مدافع این تیم باید پیشنهادی قانع کننده ارائه نماید .

 

هکتور بلرین - Hector Bellerin

 

یک احتمال این است که پیشنهادی با توجه به کیفیت و نقشی که قرار است در بارسلونا ایفا کند ارائه شود . او انتخاب ارنستو والورده سرمربی جدید , دبیرخانه فنی به رهبری رابرت فرناندز و در نهایت دستور بارتومئو هدایت کننده است . رئیس باشگاه به این بازیکن علاقه مند است زیرا بلرین سابقه حضور در آکادمی بارسلونا را دارد اما علت دیگر این است که باشگاه برای منافع خود به دنبال بهترین هاست و در این مورد خاص بلرین میتواند تیم را تقویت کند .

 

هکتور بلرین - Hector Bellerin

 

حالا که این پیشنهاد توسط باشگاه کاتالان ارائه شده است و علاقه رسمی بارسلونا آن هم در بالاترین سطح به آرسنال اعلام شده باید منتظر ماند .

 

گام بعدی این است که بارسلونا یک پیشنهاد رسمی به باشگاه آرسنال ارائه نماید . صحبت از آردا توران هم هست اما همچنین دو بازیکن جوان دیگر بارسلونا یعنی رافینیا و دنیس سوارز هم برای آرسن ونگر وسوسه انگیز هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.