پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

نقل و انتقالات : چراغ سبز دمبله به احتمال خروجش از دورتموند !

کد خبر : 66823  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 خرداد 1396
عثمان دمبله از باشگاه خود برای اخراح توخل ناراحت است

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله یکی از نام های است که مدتی است به بارسلونا لینک شده است. او به تازگی با SKY SPORT مصاحبه ای انجام داده است و گویا از اخراج سرمربی اسبق دورتموند ناراحت است و همین احتمال جدای اورا افزایش میدهد.

 

طبق گزارش سایت کالسیو مِرکاتو عثمان دمبله به تازگی خود را در لیست بازیکنان مورد علاقه بارسلونا  پیدا کرده است.  آبی و اناری پوشان تابستان گذشته نیز به دنبال او بودند اما این انتقال با مخالفت مواجه شد . دمبله درخواست بازی منظم با تیم اول را داشت.

 

این بازیکن 20 ساله با رسانه های آلمانی مصاحبه ای داشته به نقل از sky sport  او درباره توماس توخل که به تازگی از تیم اخراج شده است این گونه صحبت کرده :

من احساس ناامیدی میکنم چرا که توماس به من اعتماد به نفس بسیار زیادی میداد  توماس همیشه برای من وجود دارد او به من چیز های بسیار زیادی آموخت. او مربی بسیار خوبی است . من نمیدانم چه اتفاقی افتاد. من چیزی درباره درگیری های شخصی او با مسئولان تیم نشنیده ام اما مدیران ما را از این تصمیم با خبر کردند ( درباره اخراج توخل)

 

روزنامه موندو دیپورتیو 2 روز پیش طی گزارشی اعلام کرد که این بازیکن میخواهد از تیم دورتموند جدا شود. بارسلونا به دنبال تزریق خون تازه به لیست خود است . دمبله در لیست علاقه مندی های بارسا قرار دارد!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.