پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : چطور کفش طلا به مسی رسید ؟

کد خبر : 66862  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 خرداد 1396
لیونل مسی برای چهارمین بار برنده کفش طلا شد !نزدیک ترین رقیب او کاوانی بود اما به دلیل ضریب کمتر گلها در فرانسه این بازیکن نفر دوم نشد !

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا موفق شد 37 گل در 34 بازی لالیگا به ثمر برساند و با کسب بیشترین امتیاز در بین تمامی لیگ های معتبر اروپا رتبه اول را به خود اختصاص داد .

 

به گزارش ساکر اینفو مانیا , لیونل مسی بار دیگر عظمت خود را نشان داد و این کار را با لبخند کرد . فصل برای بارسلونا وقتی مسی در فرم خوب گلزنی باشد آسان میشود .

 

لیونل مسی در تمام مسابقات فصل گذشته موفق شد 54 گل در 52 بازی به ثمر برساند که سهم اهداف لالیگایی او 37 گل در 34 بازی بود .

 

مسی برای چهارمین بار در دوران حرفه ای خود موفق به کسب جایزه کفش طلا شد . او قبلا در سال های 2010 , 2012 و 2013 نیز این جایزه را به خانه برد !

European Golden Shoe - کفش طلا

 

لوئیس سوارز فصل 2015/16 با 40 گل برنده کفش طلا شد اما این ستاره اروگوئه ای در این فصل با 28 گل در رتبه هفتم جدول قرار گرفت .

 

این به معنای آن است که مسی با 37 گل موفق به کسب 74 امتیاز و سوارز 56 امتیاز گردید .

 

از نظر تعداد گل نزدیک ترین رقیب به لیونل مسی ادینسون کاوانی بود که 35 گل به ثمر رساند اما در لیگ فرانسه ضریب هر گل 1.5 است و این یعنی او تنها 52.5 امتیاز بدست آورد !

 

رقیب دیگر مسی باس دوست مهاجم اسپورتینگ پرتغال بود که 34 گل به ثمر رساند و 38 امتیاز کسب کرد درحالی که اوبامیانگ با 31 گل در رتبه بعدی قرار گرفت .

 

کریستیانو رونالدو یکی از رقیبان اصلی مسی نتوانست بیش از 25 گل به ثمر برساند . او در رتبه 11 قرار گرفت !

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.