پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : بارسا با وراتی تماس گرفت !

کد خبر : 66911  |  زمان ارسال : شنبه 20 خرداد 1396
بارسا با وراتی تماس گرفته است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Sport ، بارسا با مارکو وراتی تماس گرفته است .

 

بارسا برای تقویت خط هافبک خود به شدت خواهان جذب مارکو وراتی هافبک 24 ساله پاریسن ژرمن است . جذب این هافبک ایتالیایی خیلی سخت و پیچیده است زیرا او یک بازیکن مهم و کلیدی در باشگاه پاریسی است .

 

باشگاه های بارسلونا ، یوونتوس ، چلسی و بایرن مونیخ مشتریان اصلی مارکو هستند . مدیر باشگاه پاریسن ژرمن تمام در های خروج برای وراتی را بسته است از طرفی این هافبک تا سال 2021 با پاریس قرارداد دارد اما به نظر میرسد رویای مارکو بازی در بارسلونا باشد .

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/06/02/Recortada/_20170527234758-kTJI-U423144547165yfB-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

بارسلونا با مارکو وراتی تماس گرفته است :

* بارسا با این هافبک خوش نقش تماس گرفته است و اعلام کرده علاقه ی زیادی به جذب وی دارد . باشگاه بارسلونا از مارکو خواسته است که خود نیز برای خروج از پاریسن ژرمن اقدام کند زیرا تنها را خروج وی این است که وی خودش درخواست خروج بدهد .

 

در روز های گذشته مدیر برنامه ای این هافبک اعلام کرده بود که پاریسن ژرمن به هیچ وجه نمیخواهد مارکو را از دست بدهد اما شرایط نسبت به گذشته عوض شده است و دیگر پول برای وراتی تنها کافی نیست . این موضوع به شایعات خروج دامن زده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.