سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین وضعیت نقل و انتقالات بارسلونا ( تمام گزینه ها )

کد خبر : 66960  |  زمان ارسال : دوشنبه 22 خرداد 1396
امروز والورده به بارسلونا میرود !

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده امروز به بارسلونا باز میگردد !

 

کوتاه از این خبر
خرید :  وراتی , بلرین ,  دمبله
فروش :  توران ,  متیو

قرضی ها : داگلاس , ورمائلن , کریستین تیو , منیر الحدادی و سمپر

موندو دپورتیوو دلیل بازگشت والورده به بارسلونا را رسیدگی به مسائل شخصی و خانوادگی و از همه مهمتر صحبت با مدیر ورزشی در مورد نقل و انتقالات و همچنین انجام تدارکات پیش فصل اعلام کرد .

 

مدت حضور والورده 3 روز پیشبینی میشود . این سرمربی مدتی پیش قراردادی 3 ساله با بارسلونا به امضا رساند .

 

گفتنی است آغاز به کار والورده در بارسلونا از 12 جولای برنامه ریزی شده است . به عبارتی والورده امروز 12 ژوئن 1 ماه پیش از شروع تمرینات پیش فصل به باشگاه میرود .

 

طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است جلسه ای در سنت خوان دسپی بین والورده با آلبرت سولر و رابرت فرناندز در مورد تقویت در نقل و انتقالات برگزار شود و این سرمربی پیشنهادات خود را مطرح کند .

 

یکی دیگر از مسائل مورد بحث بازیکنان خروجی هستند که بسیار مهم است و در این رابطه نیز رابرت به والورده توضیح خواهد داد و باشگاه های علاقه مند را نیز به سرمربی اعلام میکند .

 

در روزهای اخیر جرمی متیو و آردا توران در صدر شایعات خروج قرار داشته اند . همچنین وضعیت بازگشت داگلاس پریرا , ورمائلن , کریستین تیو , منیر الحدادی و سمپر که قرض داده شده اند  بررسی خواهد شد .

 

آلبرت سولر همچنین در مورد پیشرفت مذاکرات صحبت میکند . والورده نیاز به مدافع راست , هافبک و مهاجم دارد و این ها در اولویت هستند . هکتور بلرین گزینه اصلی است و مذاکره با توپچی های لندن در حال انجام است . قیمت پیشنهادی بارسلونا 50 میلیون یورو می باشد .

 

همچنین سولر و رابرت فرناندز وضعیت وراتی را نیز دنبال میکنند و این بازیکن انتخاب واقعی باشگاه است . در روزهای اخیر وراتی به نمایندگان باشگاه پاری سن ژرمن گفته است قصد جدایی دارد . در ایتالیا باشگاه یوونتوس مشتری این هافبک است اما خود وراتی به بارسلونا علاقه دارد . عثمان دمبله دیگر گزینه بارسلونا برای خرید است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.