پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روسیاهی رونالدو !

کد خبر : 67004  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1396
مشکلات جدی برای رونالدو در راه است؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت از  El Pais، دادستانی اسپانیا کریستیانو رونالدو را به 4 فرار مالیاتی به ارزش 14.7 میلیون یورو بین سال های 2011 تا 2014 متهم کرده است.

 

طبق گزارش، بررسی ها و تحقیقات دادستانی این را می گوید که رونالدو از طریق یک ساختار شرکتی ایجاد شده در سال 2010 برای پنهان کردن حق تصویر خود در اسپانیا و عدم پرداخت مالیات ان استفاده کرده و این کار او آگاهانه صورت گرفته و شامل تخلف می باشد.

 

بنابراین  انتظار می رود که اگر قاضی کریستیانو رو مقصر بشناسد او تا 5 سال بابت این میزان فرار مالیاتی زندانی خواهد شد. لیونل مسی نیز با مشکل مشابهی مواجه بود که درنهایت حکم زندانی 21 ماهه بابت اینکه کمتر از دو سل بود طبق قوانین به حالت تعلیق درآمد.

 

اما آیا مطبوعات مادریدی همان تیترها را درخصوص مسی برای رونالدو زده اند یا خواهند زد؟

 

 

امروز وضعیت کاملا برگشت به صورتی که با خبر محکومیت کریستیانو رونالدو رسانه های مادریدی کاملا اظهارات خود را در مورد رونالدو عوض کردند به صورتی که مارکا با عبارت سوء ظن به این موضوع پرداخت درحالی که درخصوص مسی روزنامه هایی چون ABC، ال موندو و غیره با نظرات بی رحمانه مسی را کوبیدند.

 

درحالی که برای مسی عبارات "مسی چهره خود را برای فرار از مالیات کثیف کرد" توسط ABC و "21 ماه زندانی برای مسی و پدرش به جرم بزرگ قانون شکنی" توسط ال موندو به کار گرفته شد و حتی مسی را با فوتوشاپ پشت میله های زندان بردند و او را با افراد فاسدی چون جوردی پوچل مقایسه کردند حالا همین کار را برای رونالدویی که جرمش سنگین تر است انجام خواهند داد؟

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.