پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : وراتی چه گفت ؟

کد خبر : 67015  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 خرداد 1396
هافبک ایتالیایی در روز شنبه گذشته در طول یک جشن تصمیم خود را به دوستانش در پاریس گفت .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , مارکو وراتی در یک جشن کوچک که تعدادی از اعضای خانواده و دوستان او در یک کلوپ شبانه در پاریس , شنبه گذشته حضور داشتند در مورد علاقه بارسلونا گفت . مارکو وراتی با اعتماد به نفس زیادی به آنها گفت " بارسا , یا الان یا هرگز " .

 

پیشنهادی ما

نظرسنجی : ترکیب بارسلونا با وراتی ؟

ویژه : هزینه نقل و انتقالات بارسا ؟

مهارت مارکو وراتی

مارکو وراتی به جزایر بالئارس ( ایبیزا ) برای تعطیلات رفته است . اظهارات نماینده او یعنی دوناتو دی کامپی که تمایل این بازیکن به خروج از پاری سن ژرمن را نشان میداد و هشدار خود مارکو میتواند موجب امیدواری باشد .

 

تغییرات فنی

پاری سن ژرمن تحت شرایط بحران سیاسی و اقتصادی است که بر کشور قطر توسط عربستان اعمال شده است . عربستان سعودی و تعدادی دیگر از کشورهای منطقه خلیج فارس اقدام به تحریم گسترده قطر کرده اند . این شرایط بر روی پاری سن ژرمن نیز تاثیر گذار است چرا که ناصر الخلیفی قطریست !

 

الخلیفی بعد از تمدید قرارداد با ادینستون کاوانی به دنبال خرید 2 یا 3 بازیکن جدید برای تقویت تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا است .


ورود هنریکه به عنوان مدیر ورزشی ( مونچی جواب " نه " داد ) بعد از خداحافظی پاتریک کلایورت از مدیریت ورزشی پاری سن ژرمن باعث کاهش سطح این باشگاه فرانسوی شده است . پاری سن ژرمن حالا دچار شرایط خطرناکی است چرا که این باشگاه " بیش از حد یک باشگاه سیاسی " و حالا هنریکه مدیر ورزشی پی اس جی است که " هیچ ایده ای از فوتبال ندارد " .

 

 

پشتیبانی مسی

آنچه به خوبی در مورد بازیکن ایتالیایی میدانیم رابطه خوب مسی و مارکو وراتی است . مدتی پیش مسی با خانواده اش به دیزنی لند پاریس رفته بودند که در آنجا با وراتی ملاقات داشتند . همچنین وراتی توسط ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا نیز برای خرید توسط بارسلونا توصیه شده است .

 

وراتی میداند که تیمی مانند بارسلونا پیدا نخواد کرد . او به دوستانش گفت " الان یا هرگز " و من میخواهم در بارسلونا ثبت نام کنم . او نمیتواند بیشتر از این صبر کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.