پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جنگ ادامه دار تابستانی بارسلونا و پاریس در خط هافبک !

کد خبر : 67026  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 خرداد 1396
پاریسن ژرمن نیز خواهان به خدمت گرفتن رناتو سانچز است.

اختصاصی بارسانیوز-برطبق گزارش منبع پرتغالی رکورد، پاریسن ژرمن به رقابت برای جذب هافبک پرتغالی بایرن رناتو سانچز پیوسته است.


همه چیز برای هدف منچستر وبارسلونا در فصل نقل وانتقالات  خوب پیش  نمی رود.رناتو سانچز در فصل گذشته با مبلغ 35 میلیون یورو به بایرن پیوست ولی شرایط برای هدف نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ خوب پیش نرفت و به سختی توانست نقشش را در بایرن اجرا کند و به ترکیب اصلی راه نیافت ,  به طوری که تنها 6 بازی از ابتدا به میدان رفت و در گلزنی ناکام بود.


بر اساس گزارشات منتشر شده پارسین ژرمن نیز خواهان  رناتو سانچز است ولی اینگونه که به نظر می رسد بایرن اجازه خروج او را باقیمت 35 میلیون یورو صادر نخواهد کرد اما  پاریسی ها تلاش خود خواهند کرد.دیروز دیارو گل گزارش داد که هافبک 19 ساله   ترجیح میدهد که به نیوکمپ منتقل شود با وجود این حقیقت این است که ژوره مورینیو به شدت خواهان به خدمت گرفتن اوست.


سانچز پل های ترقی را پشت سرهم و با سرعت طی کرد و در فصل 2015-2016 از اکادمی بنفیکا به تیم اصلی  منتقل شد و در طی 24 بازی که برای عقاب ها انجام داد دوبار موفق به گلزنی شد و تاثیر بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ پرتغال ایفا کرد.
 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.