پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : این 2 مهاجم گزینه اصلی خرید هستند !

کد خبر : 67063  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 خرداد 1396
اینکه بارسلونا برای خرید به مشکل خورده است برکسی پوشیده نیست . والورده و فرناندز هنوز درحال بحث هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - اطلاعات متضادی که از منابع باشگاه در مورد خرید عثمان دمبله و جرارد دلوفئو منتشر میشود به این معناست که والورده و رابرت فرناندز مدت زیادی در حال صحبت در مورد سیستم بازی هستند .

 

بارسلونا به دنبال مهاجمی است که در سمت راست حمله بارسلونا بتواند کار کند اما همین مساله یک مانع ایجاد میکند . هر گزینه خریدی میترسد با ورود به بارسلونا نتواند به صورت منظم در ترکیب قرار بگیرد حتی با در نظر گرفتن این گزینه که مسی در وسط هم بازی میکند . حضور نیمار و سوارز هم دلیل دیگری برای ترس آنهاست !

 

Ousmane Dembele

 

بارسلونا برای خرید جرارد دلوفئو اگر تا 30 ژوئن اقدام کند با توجه به بند خاصی در قرارداد میتواند این مهاجم اسپانیایی را با قیمت 12 میلیون یورو به بارسلونا بیاورد . در همین حال عثمان دمبله مهاجم فرانسوی دورتموند دیگر گزینه بارسلوناست . قیمت او فصل گذشته 15 میلیون بود ولی در این فصل حدود 70 میلیون یورو ارزش گذاری میشود .

 

حتی اگر بارسلونا مایل به پرداخت این مبلغ بسیار بالا باشد این بازیکن میخواهد از نقشی که در بارسلونا به او داده میشود اطمینان حاصل کند . دمبله میخواهد در ترکیب تیم ملی فرانسه برای جام جهانی تابستان آینده حضور داشته باشد و بنابراین میخواهد در بارسلونا بازی کند .

 

البته با توجه به گزارش دیروز موندو دپورتیوو خرید عثمان دمبله در اولویت است اما با این وجود دلوفئو به دلیل ارزان تر بودن و اینکه در آکادمی بارسلونا کار کرده است برای مدیران گزینه ای جذاب است .

 

لطفا تا لود نظرسنجی منتظر بمانید
 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.