پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : لیست تمام خرید و فروش های بارسلونا در تابستان ( تمام پست ها )

کد خبر : 67069  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 خرداد 1396
مارکا نقل و انتقالات بارسلونا را بررسی کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا , هر زمان مربی جدیدی در یک باشگاه میرود تغییرات مهمی به خصوص در عصر جدید در تیم به وجود می آورد و بارسلونا از این امر مستثنی نیست .

 

الان با روی کار آمدن ارنستو والورده , بارسلونا میخواهد با ستاره های اصلی خود تمدید کند و از طرفی نیز تعدادی بازیکن جدید خریداری نماید .

 

باشگاه بارسلونا با مارک آندره تراشتگن قرارداد جدید امضا کرده است اما انتظار چنین کاری برای جرمی متیو نمیرود .

 

خط دفاع

جرمی متیو فرانسوی 1 سال دیگر قرارداد دارد اما او ممکن است همین تابستان جدا شود . خاویر ماسکرانو میتواند خروجی دیگر بارسلونا باشد و یری مینا کلمبیایی تبار جایگزین او شود .

 

در سمت راست خط دفاعی نیز بارسلونا امیدوار است فشار از روبرتو برداشته شود تا او دوباره به خط هافبک برگردد که در نتیجه برای الکس ویدال نیاز به گزینه دیگری احساس میشود اما یک بازیکن جدید مانند هکتور بلرین اگرچه گران قیمت اما میتواند برای تقویت مناسب باشد . از دیگر گزینه  بالقوه برای این پست نلسون سمدو ( بنفیکا ) هستند .

 

 

خط هافبک

تنها یک هافبک برای بارسلونا در این تابستان جذابیت دارد و آن مارکو وراتی است . بارسلونا به دنبال جایگزینی برای ژاوی هرناندز است و اگرچه پاری سن ژرمن نمیخواهد او را بفروش برساند اما خود بازیکن علاقه مند به جدایی است . از دیگر گزینه میتوان به ژان مایکل سری اشاره کرد .

 

برای جمع آوری کمک مالی بارسلونا به دنبال فروش چند بازیکن است . از جمله آردا توران و رافینیا در لیست فروش هستند تا با پول فروش آنها خریدهای خوبی انجام گیرد . شاید حتی ایوان راکیتیچ هم برای کسب پول نقد فروخته شود .

 

 

خط حمله

ام اس ان در خط حمله بارسلونا قدرتنمایی میکند و همین مساله موجب نگرانی کوچکی برای بارسلوناست . آنها برای جایگزینی با مسی , نیمار و سوارز فقط پاکو آلکاسر را دارند . بنابراین بارسلونا ب دنبال جذب یک گزینه کوچک مانند جرارد دلوفئو یا گزینه چاق و چله تر مانند عثمان دمبله است ( از لحاظ قیمتی ) .

 

 

دلوفئو بازیکن لاماسیا است و قیمت خرید او 12 میلیون یورو برای بارسلوناست در حالی که مهاجم بورسیا دورتموند تا 90 میلیون یورو قیمت گذاری میشود .

 

خلاصه خبر
گزینه های مدافع راست : هکتور بلرین ( گزینه اصلی ) , نلسون سمدو
گزینه مدافع مرکزی : یری مینا
گزینه هافبک : مارکو وراتی , ژان مایکل سری
گزینه مهاجم : جرارد دلوفئو , عثمان دمبله

فروش : جرمی متیو , خاویر ماسکرانو , آردا توران , رافینیا , ایوان راکیتیچ , پاکو آلکاسر

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.