پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اریک آبیدال در مورد آینده دمبله و امباپه صحبت کرد !

کد خبر : 67073  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 خرداد 1396
اریک آبیدال بازیکن سابق بارسلونا دیروز چهارشنبه به عنوان سفیر جدید باشگاه معرفی شد !او معتقد است پیوستن امباپه به رئال مادرید میتواند باعث نابودی فوتبالش شود !

اختصاصی بارسا نیوز - آبیدال روز گذشته رسما به عنوان سفیر بارسلونا معرفی شد . این بازیکن سابق بارسلونا با اسپورت مصاحبه کرده است .

 

آبیدال گفت :

البته که دمبله میتواند برای بارسلونا بازی کند . دمبله یک نماینده خوب از سیستم آکادمی فرانسه است . من فکر میکردم او سال گذشته وقتی باشگاه رن فرانسه را ترک کرد میخواهد به بارسلونا برود چرا که او با استعداد است .

 

آیا او الان می آید ؟

من نمیدانم . هر چیزی در فوتبال امکان دارد  این کار میتواند یک خرید بزرگ باشد . البته من نمیدانم باشگاه چه نوع بازیکنی میخواهد و آیا به دنبال دمبله هم هست یا نه .

 

او یک بازیکن خطرناک و با کیفیت بالاست و آمدن دمبله به بارسلونا میتواند باعث رشد او شود .

اریک آبیدال

 

دمبله هم تیمی امباپه بازیکن موناکو در تیم ملی فرانسه است که میتواند با یک رکورد جهانی به رئال مادرید منتقل شود . با این حال آبیدال فکر نمیکند که الان زمان مناسبی برای جدایی بازیکن 18 ساله از موناکو باشد .

 

آبیدال در خصوص امباپه گفت :

با توجه به شرایط من دوست دارم او در موناکو بماند . او 5 ماه در تیم اول است و با این وجود عملکرد او و همه کارهایش در این باشگاه فوق العاده است و تفاوت ها را رقم میزند . اما قبل از خروج لازم است با نخبگان مشورت کند . جام جهانی تابستان آینده است ....

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.