پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری : خروج جرارد پیکه جدید از بارسلونا تایید شد !

کد خبر : 67074  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 خرداد 1396
گفته میشود علاقه گواردیولا به اریک گارسیا باعث شد تا سران منچسترسیتی برای خرید او تلاش کنند . از ماه می گذشته شایعات در این خصوص وجود داشت !

اختصاصی بارسا نیوز - نماینده اریک گارسیا امروز پنحشنبه مدعی شد بارسلونا یک پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه کرد اما این بازیکن نپذیرفت و او میخواهد به منچسترسیتی برود . نماینده گارسیا افزود که سیتی پیشنهادی 1 میلیون یورویی برای 3 فصل ارائه کرده است .

 

اریک گارسیا سال گذشته با جرارد پیکه مقایسه شد که این مساله باعث شد علاقه مندان زیادی پیدا کند . همه تحت تاثیر قدرت رهبری او و توانایی هایش از جمله سرعت و قدرت او در بازی هوایی ( او قد بلند است ) قرار گرفتند .

 

Eric Garcia Manchester City

 

اریک برای تیم ملی زیر 17 سال اسپانیا بازی میکند ( یکی از جوان ترین بازیکنان ) و در مسابقات قهرمانی اروپا در ماه " مه " شرکت داشت . خروج او از بارسلونا یعنی از دست دادن یکی از بزرگترین امیدهای باشگاه برای آینده !

 

توضیحات تکمیلی

تا 18 سالگی بارسلونا نمیتواند با بازیکنان قرارداد رسمی امضا کند و همین مساله موجب میشود تا باشگاه های انگلیسی با سوء استفاده از قوانین اتحادیه اروپا اقدام به امضای قرارداد با بازیکنان جوان آکادمی های اسپانیا نمایند .

 

سال گذشته در پی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا انتظار میرفت انگلیسی ها نتوانند بازیکن زیر 18 سال از بارسلونا خریداری کنند اما به نظر میرسد تا خروج کامل انگلیس از اتحادیه این قانون بدون تغییر اجرا شود .

 

قبلا از بارسلونا بازیکنانی نظیر جرارد پیکه , سسک فابرگاس , بلرین , تورال و ... در سن 16 سالگی از بارسلونا به لیگ جزیره رفتند .

 

فابرگاس در 16 سالگی در حال رفتن به انگلستان

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.