پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : آینده هافبک کروات بارسا در خطر است

کد خبر : 67094  |  زمان ارسال : جمعه 26 خرداد 1396
با انتقال احتمالی وراتی ممکن است راکیتیچ باشگاه را ترک کند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Mundo ، آینده هافبک کروات بارسا در خطر است .

 

راکیتیچ 3 فصل است که در باشگاه بارسلونا فعالیت دارد و در این سال ها عملکرد این بازیکن خیلی خوب و قابل قبول بوده است . ایوان به عنوان جانشین ژاوی در پست هافبک کار آسانی نداشته است البته این هافبک کروات تفاوت های زیادی به ژاوی نیز دارد .

 

راکیتیچ همراه با بارسلونا موفق شد 2 لالیگا و 1 لیگ قهرمانان اروپا را در این مدت فتح کند . ایوان یک بازیکن کلیدی در این مدت برای بارسا و تیم لوئیز انریکه بوده است و بعد از مثلث MSN گل های زیاد و مهمی برای بارسلونا به ثمر رسانده است .

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/06/12/Recortada/img_jagonzalez_20170612-174211_imagenes_md_efe_maxsportsworldtwo477045-kNvC-U423356034154nfC-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

در حال حاضر انتقال مارکو وراتی به بارسلونا از هداف اصلی این باشگاه است . سرمربی جدید باشگاه ارنستو والورده نیز تمایل زیادی به این موضوع دارد که این جواهر ایتالیایی به خط هافبک تیمش برای فصلی جدید اضافه بشود . بدون شک انتقال وراتی به بارسلونا جایگاه بازیکنی چون ایوان راکیتیچ را به خطر خواهد انداخت البته خروج راکیتیچ از بارسلونا کار فوق العاده سخت و پیچیده ای است .

 

در هفته های گذشته راکیتیچ قرارداد خود را تمدید کرد و مبلغ جدایی زود هنگام این هافبک به 125 میلیون رسید . حالا گفته میشود که باشگاه های چون منچستر یونایتد ، بایرن مونیخ و سیتی خواهان جذب وی هستند و حاضرند برای ایوان مبلغ 50 میلیون را هزینه کنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.