پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محرمانه : وراتی با این عکس آینده اش را مشخص کرد !

کد خبر : 67095  |  زمان ارسال : جمعه 26 خرداد 1396
یک جلد از روزنامه موندو دپورتیوو در دستان مارکو وراتی !

اختصاصی بارسا نیوز - گزارش ویژه امروز موندو دپورتیوو , مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن یکی از اهداف اصلی خرید بارسلونا برای تقویت تیم در فصل آینده است .

 

مارکو در ایبیزا است و در حال لذت بردن تعطیلات با خانواده , دوستان و نماینده اش دونا کامپی است .

 

مارکو وراتی و نماینده اش هر دو در مورد آینده سکوت کرده اند . وراتی گفت " متاسفم اما نمیتوانم در مورد آینده صحبت کنم " .

 

وراتی در یک کلوپ شبانه در ایبیزا یک جلد از روزنامه موندو دپورتیوو را در دست داشت و درحال مطالعه مطالب آن بود . جالب اینکه روی جلد روزنامه عکس وراتی نیز به چشم میخورد که به انتقال او به بارسلونا اشاره شده بود .

 

وراتی و نماینده او به خوبی میدانند هرکلمه ای در مورد آینده صحبت کنند در این زمان حساس بیشتر باعث آسیب رسیدن به فرآیند انتقال خواهد شد .

 

 

مارکو تمایل خود را برای پیوستن به بارسلونا به نزدیک ترین دوستان خود اعلام کرده است . اما او معتقد است که باید سکوت کند . پاری سن ژرمن اجازه نمیدهد او به بارسلونا بپیوندد و ناصر الخلیفی رابطه خوبی ندارد . شیخ قطری از حذف شدن توسط بارسلونا در مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان ( با نتیجه 6/1 ) ناراحت است .

 

تماس هایی بین دو طرف برقرار شده است ( وراتی میخواهد پاری سن ژرمن را ترک کند اما باشگاه فرانسوی نمیخواهد او جدا شود یا به بارسلونا بپیوندد ) در روزهای آینده احتمال دارد تلاش برای تقویت جدایی وراتی افزایش یابد . کامپی میخواهد بار دیگر با هنریکه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن و یا ناصر الخلیفی دیدار کند .

 

وراتی میداند که او مورد حمایت کامل بارسلوناست و میخواهد سخت برای جدایی تلاش کند اما او مصلحت اندیشی را نیز چاشنی کار میکند . وراتی تا سال 2021 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و کسی نمیخواهد یک چالش بزرگتر ایجاد شود .

 

او اگرچه 24 سال دارد اما میخواهد در لیگ قهرمانان یک چالش واقعی را تجربه کند و برای او روشن است که بارسلونا میتواند این تجربه را در اختیار او بگذارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.