پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده در چالش عکس بارسلونا؛ برای تمرین دادن به لئو هیجان زده ام !

کد خبر : 67108  |  زمان ارسال : جمعه 26 خرداد 1396
همراه با عکاس ارنستو والورده !

اختصاصی بارسانیوز - وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار ویدیوی جذاب از ارنستو والورده صحبت ها او را در مواجه به یک سری از تصاویر پوشش داده است.

 

والورده که مجددا به باشگاه بارسلونا بازگشته است در مقابل تصاویر جذابی از گذشته و حال باشگاه قرار گرفت و درخصوص ان ها نظر خود را بیان کرد.

 

والورده درخصوص تصویر عکاس مکزیکی در لحظه شادی مسی در جشن کامبک گفت:

عکس زیبایی است، هم بابت لئو که در تصویر است هم بابت لحظه اش که مربوط به کامبک می باشد. من از اینکه قادر به رهبری لئو هستم هیجان زده ام، مسی بدون شک بهترین بازیکن جهان است. او هر روزه شما را به تعجب وا می دارد که واقعا این کار او کار سختی است که بتوانید همواره دیگران را به تعجب وادارید.

 

 

ارنستو در مورد تصویر گل یوهان کرایوف به تلتیکو مادرید گفت:

این گل زیبای او در یاد همه باقی مانده است. من تاثیر ورود کرایوف به بارسلونا به عنوان بازیکن را به یاد دارم. در آن دوران آژاکس در اروپا قدرت نمایی می کرد

 

والورده درخصوص تصویری از 6 جام کسب شده در سال 2009 گفت:

یکی از موفقیت های بزرگ باشگاه بارسلونا محسوب می شود آن هم نه صرفا بابت قهرمانی ها بلکه بابت اقتدارشان در کسب ان جام ها. این 6 جام یک چالش جدی برای من است.

 

 

او درخصوص تصویری از خود به عنوان بازیکن بارسلونا نیز گفت:

کومان، لادروپ، اوربانو، الکسانو، اونزوئه، چیکی، رورا، باکرو و ... این عکسی از دومین سال حضور در بارسلونا است. وقتی من به اینجا امده بودم انقلابی رخ داده بود چونکه بسیاری از بازیکنان جدید به باشگاه آمدند و همین طور کرایوف نیز به عنوان مربی با شیوه نوین بازی آمده بود.

 

تصویری قدیمی از نیوکمپ

در این زمان بارسلونا هیچ جام اروپایی نداشت ولی هم اکنون همه چیز خیلی تغییر کرده است.

 

 

والورده درخصوص تصویری از دلداری دادن اینیستا توسط گواردیولا گفت:

رختکن مکان مقدس و حساسی است که نباید به عکاسان اجازه ورود داده شود چون بسیاری از مردم از آنچه که در رختکن رخ می دهد متعجب هستند و اینکه بدانند چه چیزی در ان جا رخ می دهد. به هر حال این بازیکنان بازیکنان بزرگی هستند که فقط پیروزی می خواهند ولی علی رغم این ان ها نیاز به حمایت و پشتیبانی مربی خود دارند. 

 

 

والورده در پاسخ به عکسی از مسی، سوارز و نیمار و شادی معروف آن ها گفت:

عکس جالبی است. وقتی شما ستاره های بزرگ دنیای فوتبال را در یک تیم دارید تعجب برانگیز خواهد بود که این ها چطور اینگونه ارتباط دوستانه ی با هم دارند که این عکس به شما کمک می کند تا همه چیز را در این خصوص بگویید.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.