پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : واکنش جهان به تصمیم مارکو وراتی !

کد خبر : 67133  |  زمان ارسال : شنبه 27 خرداد 1396
روزنامه های ایتالیایی و فرانسوی واکنش نشان دادند !

اختصاصی بارسا نیوز - اکثر رسانه های ورزش کشور ایتالیا و فرانسه به در دست داشتن جلد روزنامه موندو توسط وراتی پرداختند و آن را اشاره مستقیم وراتی به بارسلونا تعبیر کردند .

 

پوشش خبر دیروز موندو دپورتیوو که در آن نیت وراتی برای عضویت در بارسلونا در تابستان آشکار شد در مطبوعات جهان به ویژه ایتالیا کشور این بازیکن و رسانه های فرانسه جایی که او الان بازی میکند بازتاب یافت .

 

دوشنبه گذشته دوناتو دی کامپی نماینده وراتی جلسه ای با هنریکه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن گذاشت و آنها در مورد خروج صحبت کردند .

 

Marco Verratti - مارکو وراتی

 

توتو اسپورت و کوریره دلو اسپورت خبر دیروز موندو را تیتر خود کردند و عکسی از وراتی درحالی که روزنامه 13 جولای موندو دپورتیوو را در دست دارد منتشر نمودند .

 

توتو اسپورت : پیام وراتی روشن است ; او میخواهد تنها به بارسلونا برود

کوریره دلو اسپورت : تایید در اسپانیا ; وراتی در بارسلونا

 

در همین حال روزنامه های فرانسوی نیز این خبر را پوشش دادند . روزنامه اکیپ تیتر زد : مطبوعات کاتالان دوباره امضای قرارداد توسط وراتی با بارسلونا را زنده کردند .

 

اکیپ در توضیح بیشتر آورد : در تعطیلات ایبیزا , مارکو وراتی روزنامه هوادار بارسلونا را در دست داشت که در مورد مذاکرات انتقال او بود .

 

رسانه های دیگر همچون RMC SPORT نیز به اطلاعات منتشر شده توسط موندو اشاره کرد : رویای وراتی برای بازی در بارسا نزدیک است .

 

نگرانی پاری سن ژرمن

در پاری سن ژرمن خبر دیروز موندو دپورتیوو مورد بحث قرار گرفته است . مدیران ارشد باشگاه فرانسوی حالا تصمیم وراتی در مورد ترک باشگاه پی اس جی را جدی گرفته اند و این درحالیست که وراتی تا سال 2021 قرارداد دارد اما این حرکت دیروز وراتی باعث شد تا احساس مدیران در مورد جدایی وراتی بسیار تقویت شود .

 

وراتی 24 سال دارد و مورد علاقه مدیران بارسلونا برای تقویت ترکیب تیم در فصل آینده میباشد و این بازیکن نیز به مساله آگاه است .

 

مشکل اصلی درخواست قیمت بالا توسط پاری سن ژرمن میتواند باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.