پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت قرمز برای کارلوس آلنا

کد خبر : 67144  |  زمان ارسال : شنبه 27 خرداد 1396
آلارم قرمز برای یکی دیگر از ستارگان لاماسیا به صدا درآمده است!

اختصاصی بارسانیوز - وضعیت قرمز برای کارلوس آلنا به صدا درآمده است و مدیر برنامه های او , تهدید به جدایی آلنیا از بارسا کرده است.

 

بعد از زمین لرزه خبر پیوستن ستاره جوان 18 ساله بارسلونا جوردی امبولا که کاتالان ها را به مقصد موناکو ترک می کند حالا آلارم قرمز برای دیگر ستاره جوان بارسلونا کارلوس آلنیا به صدا درآمده است. بازیکنی که در فصل گذشته چند مرتبه برای تیم اصلی بارسلونا به میدان رفت و آینده درخشانی در انتظار اوست.

 

قرارداد کارلوس آلنیا 30 ژون سال 2018 با آبی اناری ها به اتمام خواهد رسید.مدیر برنامه های این جواهر لاماسیا ایوان دلا پنا ( که به عنوان کاشف آلنیا از او نامبرده می شود) و اسطوره های سابق بارسا کارلوس پویول هستند. قرارداد آلنیا هنوز  تمدید نشده و از جولای آینده بندی در قرارداد او فعال میشود که میتواند با قیمت 3 تا 12 میلیون یورو کاتالان ها را ترک کند،اتفاقی که مشابه آن برای امبولا رخ داد.

 

با این حال جوردی مستره معاون رییس بارسا جوزپ بارتومئو می خواهد مذاکراتش را برای تمدید قرارداد کارلوس آلنیا آغاز کند.بازیکنی  که در حال حاضر با تیم بزرگسالان بارسا تمرین میکند و به اردوی پیش فصل بارسا در تور آمریکا توسط ارنستو والورده نیز فرا خوانده شده است.آلنیا برای بارسلونا بیشتر از یک بازیکن است و به عنوان نمادی ازکار با لاماسیا شناخته میشود .ترک بارسلونا توسط آلنیا یک زمین لرزه بزرگ دیگر خواهد بود. 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.