پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مربی هیجان انگیز به دنبال دنی آلوز !

کد خبر : 67175  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 خرداد 1396
پپ گواردیولا به دنبال به خدمت گرفتن مدافع سابق خود در بارسا است.

اختصاصی بارسانیوز-بر طبق گزارش espn پپ گواردیولا میخواهد مدافع سابق راست بارسلونا دنی آلوز را در فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرد.


دنی آلوز 34 ساله فصل گذشته قراردادی دوساله با یوونتوس امضا کرد و امسال در آخرین سال قراردادش با بیانکونری به سر می برد و جذب او برای سیتیزن ها 5 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.سیتی پس از ترک پابلو زابالتا و گائل کلیشی به علت اتمام قراردادشان به شدت به دنبال به خدمت گرفتن دفاع راست تخصصی هستند.



بر طبق گزارش espn علاوه بر آلوز , کایل واکر مدافع راست تاتنهام نیز به شدت به سیتیزن ها لینک شده و لی بستن قرارداد آلوز ارتباطی با جذب او ندارد. در دوران حضور 4 ساله گواردیولا در بارسا , دنئ آلوز مدافع مورد اطمینان مربی اسپانیایی بود و پپ از سطح بالای او آگاه است.



بعد از فتح 6 جام لالیگا و 3 چمپیونز لیگ آلوز به حضور 8 ساله خود در جمع کاتالان ها پایان داد و به یوونتوس منتقل شد.آلوز در سری آ نیز خوش درخشید و این فصل توانست دوگانه داخلی را با بانوی پیر به ارمغان بیاورد و آنها در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان کمک کرد.علاوه بر سیتی , چلسی نیز خواهان به خدمت گیری آلوز است ولی مدافع برزیلی ترجیح میدهد در اتحاد با مربی سابق خود همکاری کند.



آلوز ماه پیش در مورد پپ گواردیولا گفته بود: پپ نابغه است, تکرار میکنم او نابغه است.پپ پیش از بازی به شما میگوید دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد.سیتی در صورت عدم موفقیت در جذب آلوز و واکر به سراغ بنجامین مندی که در موناکو توپ میزند و رایان برتراند از ساوهمپتون خواهد رفت.
 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.