پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راهکار100میلیون یورویی PSG برای متقاعد کردن وراتی برای ماندن !

کد خبر : 67208  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 خرداد 1396
وراتی در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار گرفته است

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه فوتبال بارسلونا به شدت به دنبال خرید مارکو وراتی است. خود او نیز به این باشگاه چراغ سبز را نشان داده است اما مشکل اصلی باشگاه پاریسی است. به گزارش موندو در تازه ترین اقدام این باشگاه برای ماندن وراتی در PSG احتمالا دست به یک خرید 100 میلیون یوروی خواهند زد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو باشگاه پاریسی نا امید است. آن ها میدانند که مارکو وراتی قصد خروج از این باشگاه و پیوستن به بارسلونا را دارد . آن ها میخواهند از همه توان خود برای حفظ این بازیکن تلاش کنند. آخرین تلاش برای متقاعد کردن وراتی خرید یک مهاجم در سطح بالا برای تقویت خط تهاجمی خود است و گزینه مورد نظر نیز هم وطن وراتی یعنی آندریا بلوتی است.

یکی از بحث های اصلی وراتی برای خروج از پاری سن ژرمن این است که او که میداند باشگاه پاریسی به اندازه لازم قوی نیست که به چالش ها و رقابت های که خود او تعیین کرده است برسد مانند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بعد از 5 فصل ناکامی در این باشگاه . به همین دلیل پاری سن ژرمن چشم به مهاجم تورینو دارد. سومین گلزن فصل گذشته سری آ با 26 گل زده . او هم تیمی وراتی در تیم ملی نیز است و باشگاه پاریسی برای او پیشنهاد 100 میلیون یورویی می فرستد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.