پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : رافینیا در آستانه گرفتن یک تصمیم بزرگ !

کد خبر : 67211  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 خرداد 1396
رافینیا : جام جهانی یا بارسلونا ؟

اختصاصی بارسا نیوز - رافینیا شرایط خوبی در بارسا ندارد او برای انجام آماده شدن برای جام جهانی پیش رو به بازی بیشتر نیاز دارد . چیزی که در دروان مربیگری انریکه چندان او را راضی نکرده است.

 

طبق گزارش آل آرسنال رافینیا ستاره بارسلونا علاقمند به انتقال از بارسا به آرسنال برای آماده شدن برای جام جهانی پیش رو در پایان فصل است. جام جهانی روسیه پیش رو در انتهای فصل بعدی می تواند بسیاری از معادلات نقل و انتقالاتی را تحت تاثیر قرار بدهد. بازیکنان به دنبال شانس تصاحب حضور در ترکیب تیم ملی خود در جام جهانی هستند.

 

یکی از این بازیکنان هافبک 24 ساله باشگاه بارسلونا یعنی رافینیا آلکانترا است. او از حضور خود در نوکمپ ناامید است و چشم به لیگ برتر دارد و بنا به گزارش روزنامه مارکا آرسنال جلب توجه ترین گزینه برزیلی است. بنا به این گزارش رافینیا گمان می کند که میتواند بسیار خوب با سبک آرسنال هماهنگ شود .

                                          

رافینیا یک فصل به سلتاویگو قرض داده شد و در تهایت به بارسا برگشت و در فصل گذشته 28 بازی برای بارسا انجام داد . با این حال این مقدار بازی برای تحت تاثیر دادن تیم ملی کافی نبوده و رافینیا تنها 2 بازی برای برزیل به میدان رفت و طبق گزارش مارکا او برای حضور در تیم ملی به بازی بیشتری نیاز دارد.

 

همان طور که انتظار می رفت این گزارش به انتقال هکتور بیرین به بارسا و رفتن رافینیا به آرسنال به عنوان جزئی از معامله مطرح شده است اما انجام چنین معامله ای دور از انتظار است در حالی که باشگاه آرسنال بار ها اعلام کرده است که قصد فروش بیرین را ندارد. شاید آرسن ونگر هوادار سبک بازی رافینیا باشد اما بعید است که یک مدافع راست را برای یک هافبک از دست بدهد!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.