پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاش شد : نجات مسی در 4 روز !

کد خبر : 67268  |  زمان ارسال : چهارشنبه 31 خرداد 1396
تابستان 2016 لیونل مسی تصمیم داشت از بارسلونا جدا شود !ستاره آرژانتینی پس از حکم 21 ماه زندان تصمیم به خروج از بارسلونا گرفت !بارسلونا در 4 روز از خروج مسی جلوگیری کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , دادستان اخیرا رونالدو را متهم به فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورو کرده است . به نظر میرسد غیر قابل فسخ است و او اسپانیا را ترک میکند .

 

این احساسی است که وقتی در کشوری بدرفتاری میشود به وجود می آید . یک سال پیش وضعیت مسی مشابه رونالدو بود و به سختی حل شد . در 7 جولای دادگاه مسی و پدرش را محکوم کرد . 21 ماه زندان برای او در نظر گرفته شد . خانواده مسی میدانست حکم عادلانه نیست و آنها وسط یک جنگ بین کاتالونیا و اسپانیا با پرچم بارسلونا گیر کرده بودند .

 

تابستان شد و لیونل مسی تصمیم به تغییراتی در زندگی اش گرفت . در 27 ژوئن مسی با آرژانتین در فینال کوپا آمریکا شکست خورد . او تصمیم گرفت از تیم ملی کشورش خداحافظی کند . 10 روز بعد دادگاه حکم 21 ماه زندان برای مسی صادر کرد . شرایط برای مسی سخت تر شد .

 

این عاملی تعیین کننده بود تا او تصمیم به ترک بارسلونا بگیرد . بارتومئو تلاش کرد تا او را آرام کند و متقاعدش کند اما مسی تصمیم خود را گرفته بود . مسی میخواست اسپانیا را ترک کند . او خشمگین بود .

 

مسی میخواست به منچسترسیتی برود . تنها راه حل این بود که باشگاه مورد نظر مبلغ 250 میلیون یورو بند خروج را بپردازد اما مدیران سیتی حاضر به این کار نبودند . تیم منچسترسیتی نهایتا حاضر بود برای انتقال تا 150 میلیون پرداخت کند .

 

در 18 جولای بارتومئو و جوردی مستره با یک هواپیما به آمریکا سفر کردند تا با خورخه مسی در هتلی در میامی صحبت کنند . مسی به دلیل رفتار ناعادلانه و گزارش رسانه های تلویزیونی تصمیم به جدایی داشت .

 

وضعیت خطرناکی بود اما باشگاه هرگز حاضر به فروش مسی نشد . در کاستلدفلس ( محل زندگی مسی در بارسلونا ) جلسه ای در خانه ی این بازیکن به صورت خصوصی با مسی انجام شد که 3 ساعت طول کشید و جوزپ ماریا بارتومئو و مستره برای ماندن مسی تلاش کردند .

 

کلید ماندن مسی پیدا شد . لوئیس سوارز از خروج مسی نگران بود و آنها که خانه هایشان نزدیک است شام خوردند . این دو دوست خیلی صحبت کردند . روز بعد سوارز دوباره اصرار کرد تا  تنهایی شام بخورند و صحبت کنند .

 

سوارز توانست کمک کند مسی در بارسلونا ادامه دهد . اگر مسی در بارسلونا ماند به خاطر او بود . باشگاه حالا میخواهد با مسی تا سال 2021 یا 2022 تمدید کند !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.