پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

لج و لج بازی نتیجه جدیت ناصر و وراتی !

کد خبر : 67301  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 تیر 1396
وراتی یک بار دیگر روی جلد روزنامه اکیپ رفت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، روزنامه اکیپ صفحه اصلی نسخه امروز یعنی پنجشنبه را به لج و لج بازی مارکو وراتی و ناصر الخلیفی اختصاص داد.

 

طبق گزارش اکیپ، مارکو وراتی درحالی قصدش برای پوشیدن پیراهن بارسلونا جدی است که ناصر الخلیفی نیز به هیچ وجه رضایت به خروج او نمی دهد تا این لج و لج بازی تابستان داغی را به وجود اورد.

 

صفحه روزنامه اکیپ به این دلیل به مارکو وراتی و ناصر الخلیفی اختصاص یافت که در گزارش به حرف های پاتریک کلایورت مدیر ورزشی اسبق پاریس که به تازکی جای خود را به هنریک داده است پرداخته شد که کلایورت با اشاره به تصمیم مارکو به دشوار بودن تحقق این انتقال اشاره داشت.

 

 

پاتریک کلایورت در این خصوص عنوان کرد:

من رئیس باشگاه پاریس سن ژرمن را به خوبی می شناسم. وراتی تابستان گذشته قراردادش را 4 سال تمدید کرد و من می دانم که وراتی می خواهد به بارسلونا بیاید اما پاریس به او این اجازه را نخواهد داد و بنابراین این انتقال دشوار خواهد بود.

 

از سوی دیگر رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نیز در گفت و گو با مجله بارسا با تایید تلاش برای خرید های مورد نیاز تیم گفت:

البته که تیم در پست های مورد نیاز خود تقویت خواهد شد اما مشکل اصلی در زمان انتقال بازیکنان موردنظر ما میزان بزرگی باشگاه است چون بازیکنان به این دلیل به بارسلونا نمی آیند چون می دانند که کمتر بازی خواهند کرد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.