پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حضور قطعی 2 هافبک در پروژه والورده در نیوکمپ !

کد خبر : 67303  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 تیر 1396
بارسلونا تصمیم خود را گرفته است.

اختصاصی بارسانیوز – پس از سپری شدن روزهای جنجالی مارکو وراتی در ابیزا این بار صفحه اصلی روزنامه موندو دیپورتیوو به آندره گومز اختصاص یافت که بارسلونا برای نگه داشتن او پیشنهاداتی را رد کرده است.

 

طبق گزارش منتشر شده، ارنستو والورده کاملا به گومز اعتماد دارد و از این رو باشگاه تصمیم گرفته است تا 3 پیشنهاد خرید او توسط سایر باشگاه ها را رد کند.

 

علاوه بر والورده نظر رابرت فرناندز نیز روی نگه داشتن گومز مثبت است. طبق گزارش، یکی از باشگاه های علاقه مند یوونتوس است که در کنار دو باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد و دیگری از بین آرسنال یا تاتنهام به جذب او علاقه مند می باشند ولی بارسلونا قصد فروش ندارد.

 

 

گومز می خواهد نشان دهد که در موردش اشتباه می کنند.

 

طبق گزارش، آندره گومز می خواهد در بارسلونا بماند تا نشان دهد که درخصوص او اشتباه فکر می شود و اینگونه نیست که بازیکنی مناسب با سبک بارسلونا نبوده و خرید اشتباهی است و این تصمیم برای ماندن را به مدیر برنامه اش اعلام کرده است.

 

آندره گومز یکی از بازیکنان برجسته جام کنفدراسیون ها تا اینجای کار بوده که توسط فرناندو سانتوس مشارکت بیشتری در بازی سازی دارد.  

 

هافبک های پروژه والورده

 

طبق گزارش، بارسلونا علاوه بر اندره گومز برای راکیتیچ نیز پیشنهاد دریافت کرده اما باشگاه به او اطمینان داده ک با خیال راحت به تعطیلاتش بپردازد چون او نیز جزئی از پروژه والورده در بارسلونا می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.