پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات؛ بسته شدن یک مسیر برای آردا توران !

کد خبر : 67305  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 تیر 1396
موندو دپورتیوو به بررسی خبرهای نقل و انتقالاتی پیرامون آردا توران هافبک ترکیه ای بارسلونا پرداخته است.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو دپورتیوو، آردا توران هافبک ترک تبار بارسلونا به علت افزایش مالیات های کشور چین، دیگر نمی تواند به آنجا برود.

 

در روزهای اخیر بارسلونا خواهان فروش آردا توران بوده است ولی به علت مشکلات یاد شده و سایر موانع مذاکرات مختلف با باشگاه با مشکل رو به رو شده است و در حال از دست رفتن است.

 

یکی از مشکلات دیگری که به تازگی ایجاد شده، مسئولان چین به شدت قوانین جذب بازیکن توسط باشگاه را سفت و سخت کرده اند و عرصه برای باشگاه ها تنگ شده است. هر باشگاه مجبور است 100 درصد مبلغ پرداختی بر اساس قرارداد را به عنوان مالیات پرداخت کند که این باعث دو برابر شدن مبلغ قرارداد می شود.

 

این تغییر و تحولات در چین، باعث ناراحتی باشگاه بارسلونا نیز شده است. زیرا باشگاه کاتالان خواهان فروش توران است ولی او پیشنهاد باشگاه های چینی را به علت قوانین قدیمی و غیر قابل تحمل چین رد می کند.

 

هم اکنون بلوگرانا به علت موانع موجود در راه انتقال توران به چین، خواهان فروش توران به آرسنال به عنوان بخشی از قرارداد هکتور بلرین، مدافع مد نظر بارسلونا، می باشد تا کم تر از 30 میلیون یورو برای بلرین خرج کند ولی توپچی های لندن این پیشنهاد را نمی پذیرند.

 

در ترکیه نیز اخباری منتشر شده است که باشگاه اینتر میلان به آریدو برایدا مدیر ورزشی بارسلونا که در میلان حضور دارد، پشنهادی برای جذب توران داده است ولی این خبر احتمالا شایعه ای بیش نخواهد بود.

 

بارسلونا به دنبال فروش آردا توران برای کسب درآمد است و شرایط رافینیا نیز به همین شکل است. همین طور باید منتظر بود و دید آینده بازیکنانی مثل دنیس سوآرز و ایوان راکیتیچ با توجه ابراز علاقه باشگاه های مختلف که در روزنامه ها عنوان می شود چگونه خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.