پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله با مسی به بارسلونا نزدیک تر شد !

کد خبر : 67306  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 تیر 1396
لیونل مسی راهکار جذب دمبله

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش نسخه امروز روزنامه اسپورت، عثمان دمبله بیش از پیش به بارسلونا نزدیک شده است در صورتی که آبی اناری ها و ارنستو والورده مشکل بزرگ او را از سر راه بردارند.

 

طبق گزارش منتشر شده، رابرت فرناندز سال هاست که دمبله را در فرانسه زیرنظر قرار داده و فصل گذشته نیز تلاش بزرگی با مذاکره شخصی با خود او برای انتقال این ستاره فرانسوی به نیوکمپ برداشت اما دمبله با رویای بازی بیشتر راهی دورتموند شد.

 

از این رو دمبله همیشه مدنظر رابرت فرناندز بوده و رابرت در این تابستان نیز به دنبال اوست ولی مشکل اصلی دمبله به دست نیاوردن فرصت بازی در نیوکمپ است که شخصا نیز این را در سال منتهی به جام جهانی اعلام کرده است.

 

بااین حال نشریه بیلد گزارش داده که:

بارسلونا با 50 میلیون یورو در مذاکره با مدیر برنامه دمبله برای 5 سال آینده به توافق رسیده است. 

 

فرانس فوتبال نیز اعلام کرده که بارسلونا هرگز قصد پرداخت 80 میلیون یورو برای او ندارد اما پرداخت 50 میلیون در ابتدا و 20 میلیون در شرایط را قبول می کند.

 

 

مسی تنها شانس موجود برای جذب دمبله

 

طبق گزارش اسپورت، با به کار گیری احتمالی سیستم 3-3-4 لیونل مسی تنها شانس موجود در خرید دمبله است به صورتی که به مرکز زمین منتقل گردد تا ارنستو والورده از دمبله به عنوان وینگر راست استفاده کند هرچند که می توان از سیستم های دیگری نیز بهره گرفت.

 

بنابراین طبق گزارش های منتشر شده، رابرت فرناندز بر سر جذب دمبله با مدیر برنامه او به توافق رسیده و تنها مشکل دمبله تضمین برای بازی کردن در بارسلونا است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.