پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: لوکاس لیما کیست؟؛ متخصص ماشین برزیلی !

کد خبر : 67326  |  زمان ارسال : جمعه 2 تیر 1396
بارسلونا با چه کسی قرارداد می بندد.

اختصاصی بارسانیوز – گزاش ها حاکی از پیوستن لوکاس لیما به بارسلونا است که پیش قراردادی را در تاریخ 1 جولای شش ماه قبل از اتمام قراردادش در انتهای سال جاری میلادی برای عقد قرارداد اصلی به امضا خواهد رساند.

 

در حالی که پدر نیمار مدیر برنامه او می باشد هنوز توافق دو باشگاه تایید نشده اما بارسلونا او را به صورت انتقالی رایگان به خدمت خواهد گرفت چون لوکاس شخصا این را تایید کرده است.

 

طبق گزارش ایندیپندنت، باشگاه سانتوس از این تصمیم لوکاس ناراحت است چون امیدوار بودند که او قراردادش را تمدید کند تا او را به بارسلونا با دریافت مبلغ بفروشند. طبق گزارش، قرارداد لوکاس با بارسلونا 4 ساله و با دستمزد هفتگی 22 هزار پوند خواهد بود به صورتی که رئیس باشگاه سانتوس نیز اعلام کرده که پیشنهاد خوبی به او شده و اگر خودش بود نیز این را می پذیرفت. طبق اعلام لوکاس او با نماینده باشگاه بارسلونا سانلهی در ابتدای هفته آینده میلادی جلسه ای خواهد داشت.

 

 

اما لوکاس کیست؟

 

لوکاس مدت هاست که یکی از بهترین بازیکنان برزیل محسوب می شود. او به عنوان دوست نیمار در سال 2012 به اینتر ناسیونال برزیل پیوست و در سال 2014 راهی سانتوس شد و به مرور زمان خود را به عنوان یکی از ستون های تیم سانتوس تثبیت کرد. او به عنوان یک هافبک طراح و بازیساز با به گردش درآوردن توپ در میانه زمین آن را برای مهاجمان می فرستد که پپه افسانه باشگاه سانتوس درخصوص او در سال 2015 گفته است:

او در سطحی دیگر قرار دارد و از نظر توانایی پای چپ همچون رویلینو و جرسون است.

 

 

توانایی عبور توپ با پاس های خود بین خطوط دفاعی یک ماشین طراح گلزنی است که توانایی بالایی در خلق موقعیت گلزنی دارد و همچنین سریعا خود را در موقعیت های خطرناک قرار می دهد و می رساند.

 

به صورت خلاصه او یک ماشین گلساز و متخصص ضربه آزاد است که با قدرت بازی سازی و قرار داشتن در آستانه 27 سالگی می تواند به عنوان بازیکنی پخته در فوتبال اسپانیا موفق باشد و احتمالا می تواند خود را با خواسته های جدید وفق دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.