پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله جایی جز بارسلونا نخواهد رفت !

کد خبر : 67328  |  زمان ارسال : جمعه 2 تیر 1396
تاکتیک جدید رابرت فرناندز

اختصاصی بارسانیوز – پس از اعلام رسمی غیر قابل فروش بودن عثمان دمبله در تابستان 2017، موندو دیپورتیوو در نسخه امروز خود صفحه اصلی را به این ستاره 20 ساله فرانسوی باشگاه دورتموند با عدد 2018 اختصاص داد.

 

بارسلونا و رابرت فرناندز اگر در تابستان گذشته به دلیل عدم تمایل دمبله برای نشستن روی نیمکت او را از دست دادند تا دمبله از رن به دورتموند منتقل گردد، در این تابستان نیز او را به دلیل تمایل دمبله برای ماندن در دورتموند برای بازی های ثابت در سال منتهی به جام جهانی و غیر قابل فروش اعلام شدنش توسط دورتموند با آزاد سازی اوبامیانگ از دست داده اند.

 

موندو در نسخه امروز خود اعلام کرد که:

بارسلونا دیگر شانسی برای خرید دمبله در این تابستان نخواهد داشت ولی باتوجه به میزان علاقه مندی آبی اناری ها برای جذب او به عنوان مهاجمی آینده دار تاکتیک مدیران بارسلونا تغییر کرده چون می خواهند از جذب او در تابستان سال آینده با رسیدن به توافق اطمینان یابند.

 

بنابراین گام مهم مدیران بارسلونادر این تابستان برای دمبله متقاعد کردن او و باشگاه دورتموند برای فروش عثمان به بارسلونا در سال 2018 خواهد بود به ویزه وقتی که چلسی و منچستر یونایتد نیز به بازی جذب دمبله ورود کرده اند.

 

 

امیدواری

 

نکته امیدوار کننده برای هواداران بارسلونا  توافق رابرت فرناندز در تابستان گذشته با مدیر برنامه عثمان دمبله و قول و قرارهای سال گذشته است جایی که دمبله بیان کرد:

من روزی برای بارسلونا بازی خواهم کرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.