پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: گزارش جلسه مارکو وراتی با ناصر الخلیفی !

کد خبر : 67329  |  زمان ارسال : جمعه 2 تیر 1396
مارکو وراتی در سفری چند ساعته با ناصر الخلیفی دیدار کرد.

اختصاصی بارسانیوز – پس از پرواز عصر دیروز مارکو وراتی به پاریس تا با ناصر الخلیفی رئیس پی اس جی ملاقات کند و پس از سفری چند ساعته امروز به ابیزا بازگردد، روزنامه اکیپ از نتیجه این جلسه رونمایی کرد.

 

طبق گزارش منتشر شده از سوی موندو دیپورتیوو، مارکو وراتی خواسته جدایی خود را به ناصر الخلیفی اعلام کرد اما رئیس پی اس جی نیز به او گفت که نمی تواند در این تابستان جدا گردد و با تمدید قرارداد باید در پاریس باقی بماند چون عضوی کلیدی از پوژه فصل آینده تیم است.

 

به گزارش اکیپ، مارکو وراتی پس از صحبت با وکیل خود درخصوص جریمه های قانونی بابت بازنگتن به پاریس تصمیم گرفت تا سفری چند ساعته برای ملاقات با رئیس باشگاه خود داشته باشد که این جلسه بدون نتیجه خاتمه یافت که در گزارش آمده است:

با این حال باتوجه به اطلاعات به دست امده از منابع نزدیک به باشگاه، هیچ پیشرفتی در این انتقال در مذاکره دوطرف صورت نگرفته چون همان قدر که مارکو به رفتن به بارسلونا اصرار داشت باشگاه فرانسوی نیز مسیر مارکو را برای پروژه فصل آینده بست. ناصر الخلیفی می خواست که درخواست خروج را از زبان خود وراتی بشنود و نه رسانه ها که شنید ولی ناصر در این جلسه سعی کرد تا وراتی را برای ماندن متقاعد کند.

در حال حاضر وراتی در وضعتی مواجه است که یا باید همچنان در سکوت برای دریافت اجازه خروج از پی اس جی (مصاحبه نکردن) ادامه ندهد یا مستقیما با اعلام عمومی داد جدایی سر دهد.

 

به هر حال این همان داستانی شد که پاتریک کلایورت درخصوص انتقال وراتی عنوان کرد که:

مارکو می خواهد به بارسلونا برود ولی من خیلی خوب رئیس باشگاه را می شناسم و به او اجازه نمی دهد پس این انتقال بسیار دشوار خواهد شد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.